Någon som känner till TP speed??!

Nilssons
17 januari 2011 · 80 Inlägg

jag köpte min på Elmia men har varit strul hela tiden, skulle ringa till han så skulle det fixa sig men sj har man jobb upp till öronen, tänte ringa han snart och fråga om lådan igen,

360Tic
Volvo 360 turbo "--Inga problem att krita iaf--" (1988)
Volvo 940 M60B40 Turbo "Driftnigs bil 2015" (1990)
ToFFe-
25 januari 2011 · 39 Inlägg

Nilssons skrev:
jag köpte min på Elmia men har varit strul hela tiden, skulle ringa till han så skulle det fixa sig men sj har man jobb upp till öronen, tänte ringa han snart och fråga om lådan igen,

ja har bett dig att mejla din adress och ett tele nummer sist ja prata med dig!

ToFFe-
25 januari 2011 · 39 Inlägg

playb0y skrev:
Hej!

Beställde en växellåda från Tp speed för cirka 2 veckor sen, förskottsbetalade.

Har inte fått någon låda ännu.

Nu verkar han ha sagt upp nummret, har detta hänt någon annan????

Tacksam för svar!!

ja antar du e Philip clasback? Din låda står som sagt klar men ingen hämtar den, erbjöd mig att möte din kompis när han hade ärende uppåt i landet men hans tider stämde inte så bra mot mina + att han va stressad!

Sendan har ja inte hört nått från dig. Din låda står klar i garaget, bara att se till att fixa en adress som fungerar eller hämta den.

Mvh

g-skruvracing
25 januari 2011 · 3 Inlägg

jag fick min låda för en vecka sedan

Sv_Valkyria
9 mars 2011 · 3 Inlägg

Fick våran motor innan jul. Då hade vi väntat sen i augusti. Det va många samtal och mail till honom.  Han lovade oss pengar tillbaks som kompensaion för att vi fått vänta men dom pengarna har man fan inte sett röken. Den idioten accelererar som en pormask. ALDRIG att jag rekommenderar TP speed till någon. Det enda som varit roligt med det här är alla hans undanflykter och bortförklaringar. Har aldrig varit med om något värre. ALDRIG mera TP speed

A-Rickardsson
9 mars 2011 · 31 Inlägg

skicka mina grejjer då ? du har min adress och tfn nr 0735325145

iron_lundin norrtälje
13 mars 2011 · 10 Inlägg

Till alla er som beställt saker hos TP speed och förskottsbetala. Ni vet att det är så svårt att få era saker,samma sak har hänt mig.
Det enda som jag tror ni ska göra är att polisanmäla det. Det är brdrageri och polisen tar tacksamt emot alla anmälningar. Vi har gjort detta  och fått svarsbrev från polisen att dom klassade det som bedrageri. Efter polisanmälningen anmälde vi även till kronofogedemyndigheten. Tog cirka 4 dagar sen ringde de upp. Tänk på att ha faktura i närheten när ni ringer om ni inte har kvar den kan ni kontakta oss.Mvh Ingrid Lundin/Björn Lundin

Ford capri "capri mk1 t5r Edition" (1969)
Cadillac seville sts "caddyn" (1995)
Volvo 945 8v turbo "Sleeper" (1996)
Nilssons
13 mars 2011 · 80 Inlägg

ska man kontakta dig? Ingrid Lundin/Björn Lundin

360Tic
Volvo 360 turbo "--Inga problem att krita iaf--" (1988)
Volvo 940 M60B40 Turbo "Driftnigs bil 2015" (1990)
Nilssons
9 april 2011 · 80 Inlägg

nu har jag fått mitt

360Tic
Volvo 940 M60B40 Turbo "Driftnigs bil 2015" (1990)
Volvo 360 turbo "--Inga problem att krita iaf--" (1988)
A-Rickardsson
23 april 2011 · 31 Inlägg

Väntar fortfarande , blir anmälning i veckan !

stork3n
13 maj 2011 · 84 Inlägg

har väntat på att autronic sprut i nån månad som inte dykt upp än, skulle pröva ringa han idag och avbeställa det, men nummret låg nere och var inte i bruk,
han säger att han väntat på en adapter som mrm racing ska göra men, när jag pratat med mrm så har dom inte hört något av tp speed på 6 mån
och nu vill jag avbeställa av han men får ju inte tag på han

mvh

Audi GT "a dream came true" (1988)
Burnout89 Överladdad!
13 maj 2011 · 530 Inlägg

stork3n skrev:
har väntat på att autronic sprut i nån månad som inte dykt upp än, skulle pröva ringa han idag och avbeställa det, men nummret låg nere och var inte i bruk,
han säger att han väntat på en adapter som mrm racing ska göra men, när jag pratat med mrm så har dom inte hört något av tp speed på 6 mån
och nu vill jag avbeställa av han men får ju inte tag på han

mvh

Jag vet var han bor wink

Hellre en mekaniker i köket än en kock i garaget :)
Volvo 965 "T6" (1995)
Audi Q7 "Brunbjörnen" (2011)
stork3n
14 maj 2011 · 84 Inlägg

Har inte förskottsbetalat något, så mig är han inte skyldig nåt smile vill inte att han ska skicka ett sprut då jag beställt från annat företag smile mvh

Audi GT "a dream came true" (1988)
Nilssons
14 maj 2011 · 80 Inlägg

maila till han men förskottsbetalat inte vad ni än gör!!!! jag väntade ett år innan jag fick min pengar,

360Tic
Volvo 360 turbo "--Inga problem att krita iaf--" (1988)
Volvo 940 M60B40 Turbo "Driftnigs bil 2015" (1990)
Kn@sen
12 juli 2011 · 2 Inlägg

Jag betala i okctober och har fortfarande inte sett nått. Och dom svarar inte på mail längre heller.
En hade ju tänk att haft bilen i gång till maj iaf. Man är måttligt glad. Specielt när dom säger har en ligger här ska jag skicka den. men det va 2 månader sen.

Blir väl att anmäla när jag blir fri från min förkylning sad  Att det ska behöva gå så långt

torpis Forummoderator
12 juli 2011 · 10 576 Inlägg

Lös ev problem direkt med säljaren, garagets forum är inte rätt ställe att disktuera denna typ av saker eftersom bägge parter inte kan ge sin bild av det hela på ett vettigt sätt.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang