Komplett ljudpaket, 4000kr

Bmw_Bertil Ljud freak !
11 juli 2011 · 928 Inlägg

visst de finns idioter som säljer prylar billigt ! Men han kan ju inte precis vänta på att någon lägger upp alla prylar för 4000kr ! Bättre han sparar ihop så han får någon som är och ha

Chevrolet C10 "Fat Bottom Girl" (1969)
BMW 540 E39 Sedan "Titanium" (2000)
saftarN
11 juli 2011 · 249 Inlägg

vill hellre ha någonting att lyssna på musik med än ingenting. (för tillfället funkar typ inget, tror jag iaf.. nått tokigt är det iaf)

keep calm and let it scrape
No_Fitment I love 20Hz !
11 juli 2011 · 1 327 Inlägg

Bmw_Bertil skrev:
visst de finns idioter som säljer prylar billigt ! Men han kan ju inte precis vänta på att någon lägger upp alla prylar för 4000kr ! Bättre han sparar ihop så han får någon som är och ha

Idioter?? nu får du ta i lägga ned!

Kolla in Projektet! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=212774/
#hemåsänk
Team VA!?
Skoda octavia SLX 1,8T "Baslådan" (1999)
Bmw_Bertil Ljud freak !
11 juli 2011 · 928 Inlägg

humm kanske inte jätte bra ut tryckt men vad fan klockan är mkt smile

BMW 540 E39 Sedan "Titanium" (2000)
Chevrolet C10 "Fat Bottom Girl" (1969)
ChriZtoffer GAS democar 2018!
11 juli 2011 · 8 744 Inlägg

Bmw_Bertil skrev:
visst de finns idioter som säljer prylar billigt ! Men han kan ju inte precis vänta på att någon lägger upp alla prylar för 4000kr ! Bättre han sparar ihop så han får någon som är och ha

Han måste ju inte köpa allt samtidigt och från samma person. wink En Kenwood 7644/8044 borde gå att få tag på för 1000-1500kr, ett sjyst framsystem för kring 1000kr och sen ett passande steg för 1000-1500kr, lite kablar på det så är man i hamn.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
evilaudio
11 juli 2011 · 16 195 Inlägg

saftarN skrev:
vill hellre ha någonting att lyssna på musik med än ingenting. (för tillfället funkar typ inget, tror jag iaf.. nått tokigt är det iaf)

vill du bara ha nåt som funkar så åk till närmsta biltema (nej jag skojjar inte)  de låter rätt hyffsat me tanke på va de kostar.  big_smile  (dock e deras stereoapparater inge vidare)

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Bmw_Bertil Ljud freak !
11 juli 2011 · 928 Inlägg

Spelar ju ingen roll hur man vänder på det ! Han får inget bra ljud på stubben för 4000kr !

Chevrolet C10 "Fat Bottom Girl" (1969)
BMW 540 E39 Sedan "Titanium" (2000)
saftarN
11 juli 2011 · 249 Inlägg

evilaudio skrev:

saftarN skrev:
vill hellre ha någonting att lyssna på musik med än ingenting. (för tillfället funkar typ inget, tror jag iaf.. nått tokigt är det iaf)

vill du bara ha nåt som funkar så åk till närmsta biltema (nej jag skojjar inte)  de låter rätt hyffsat me tanke på va de kostar.  big_smile  (dock e deras stereoapparater inge vidare)

inte bättre att köpa nå beggat av ett "kvalitetsmärke"? roll

keep calm and let it scrape
evilaudio
11 juli 2011 · 16 195 Inlägg

saftarN skrev:

evilaudio skrev:

saftarN skrev:
vill hellre ha någonting att lyssna på musik med än ingenting. (för tillfället funkar typ inget, tror jag iaf.. nått tokigt är det iaf)

vill du bara ha nåt som funkar så åk till närmsta biltema (nej jag skojjar inte)  de låter rätt hyffsat me tanke på va de kostar.  big_smile  (dock e deras stereoapparater inge vidare)

inte bättre att köpa nå beggat av ett "kvalitetsmärke"? roll

jo bara du vet va du ska leta efter.. sen hänger de ju på hur bråttom du har.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
saftarN
11 juli 2011 · 249 Inlägg

evilaudio skrev:

saftarN skrev:

evilaudio skrev:

vill du bara ha nåt som funkar så åk till närmsta biltema (nej jag skojjar inte)  de låter rätt hyffsat me tanke på va de kostar.  big_smile  (dock e deras stereoapparater inge vidare)

inte bättre att köpa nå beggat av ett "kvalitetsmärke"? roll

jo bara du vet va du ska leta efter.. sen hänger de ju på hur bråttom du har.

har inte jätte bråttom eftersom jag inte har tagit körkortet än. (om allt går vägen så blir det i augusti)

keep calm and let it scrape
Bmw_Bertil Ljud freak !
11 juli 2011 · 928 Inlägg

Då har du ju gott om tid att spara ihop lite mer ! När jag körde dls så gav jag 10k för allt ! Å de spelade duktigt bra !

BMW 540 E39 Sedan "Titanium" (2000)
Chevrolet C10 "Fat Bottom Girl" (1969)
saftarN
11 juli 2011 · 249 Inlägg

har dock inget sommarjobb... tänkt lägga ut MAX 10k på bilen utöver vad bilen kostade, då inräknat ljud, rostlagning och kanske en omlackning (inte på lackfirma, utan på ett forddonsgymnasium med lacklinje)

Senast redigerat av saftarN (11 juli 2011)

keep calm and let it scrape
Bmw_Bertil Ljud freak !
11 juli 2011 · 928 Inlägg

oj då...tongue Då gäller det att du börjar nöte blocket.se och garaget.org å leta ljud till fyndpriser !

BMW 540 E39 Sedan "Titanium" (2000)
Chevrolet C10 "Fat Bottom Girl" (1969)
Uppvaarmd
13 juli 2011 · 72 Inlägg

Jag har haft uppe en liknande tråd och mitt val blev att göra som så att jag började med att byta ut huvudenheten till en Pioneer, sen köpa ett DLS CA23 slutsteg, DLS Nobelium 5.2 vilket innehåller 2 st 5,25:or till framdörrarna samt 2 diskanter till framdörrarna och sen kablar givetvis.

Allt som allt simmar detta hem på 5000 och allt är sprillans nytt, man måste bara leta lite så hittar man goda priser. Kan starkt rekommendera blekingebilradio.se!
Gryma priser!

mvh

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang