Vill starta en "projekttråd"

08Jensen Helt vilse
18 juli 2011 · 103 Inlägg

Börjar med att be om ursäkt direkt för om denna tråd hamnat fel. Lägg den gärna i rätt kategori om det är så smile

Jag är sugen på att starta en projekttråd, men grejen är den att jag inte kommer att spendera flera hundra timmar eller 100tusen;- på bilen, utan mer vanligt pill och justeringar.

Kommer folket tycka att min tråd är onödig eller är det upp till mig att få folk intresserade.

Har iaf lite planer men allt kommer inte ske pang på, rakt efter varandra.


Vad skulle du tycka om en sån tråd? tacksam för svar.


MVH!

octavia RS -03 prylar köpes
Golf 4 rs/r32 "look" frontspoiler tillsalu.
Mack Forum- och sitemoderator
18 juli 2011 · 26 167 Inlägg

Det är många som liksom du startar projekttrådar om mindre projekt. Och storleken på projektet spelar väl egentligen ingen roll, det är väl innehållet som spelar roll.
Själv skriver jag mestadels för att jag själv skall minnas i framtiden, vad, hur och när jag har gjort saker. Sen att andra kommenterar och framför allt hjälpt till med att lösa problem - det är alltid trevligt och alltid välkommet.

Så starta din tråd du, den är nog välkommen!

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Wicca
18 juli 2011 · 886 Inlägg

Ja, skriv du. Jag som kan väldigt lite om bilar men gärna vill lära mig tycker det är väldigt intressant med alla typer av projekttrådar.

Bancivic på låg budget:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p4237504
Min bilrelaterade facebooksida(Videos, bilder, tröjtryck m.m.):
https://www.facebook.com/TheSwedishPetrolhead
Tommty
18 juli 2011 · 218 Inlägg

som föregående talare säger, starta en. Kan inte bli mer än fel!

Jag har inte alltid rätt. Men jag har aldrig fel.
08Jensen Helt vilse
18 juli 2011 · 103 Inlägg

Hehe, okej! Trevligt med uppskattning, var mer inställd på "vafan ska du starta en tråd för om du inte ska bygga ljud eller banbil"


typ..

Men kul, ska sätta igång så fort jag kan. Jag kan ju meddela i denna tråd samt be om en låsning när jag starta min nya och första projekttråd! smile

MVH!

octavia RS -03 prylar köpes
Golf 4 rs/r32 "look" frontspoiler tillsalu.
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
18 juli 2011 · 14 077 Inlägg

08Jensen skrev:
Börjar med att be om ursäkt direkt för om denna tråd hamnat fel. Lägg den gärna i rätt kategori om det är så smile

Jag är sugen på att starta en projekttråd, men grejen är den att jag inte kommer att spendera flera hundra timmar eller 100tusen;- på bilen, utan mer vanligt pill och justeringar.

Kommer folket tycka att min tråd är onödig eller är det upp till mig att få folk intresserade.

Har iaf lite planer men allt kommer inte ske pang på, rakt efter varandra.


Vad skulle du tycka om en sån tråd? tacksam för svar.


MVH!

Du märker rätt snart om folk skriver i tråden eller inte men starta en tråd om du vill!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang