Ta bort garaget konto???

LillNaisarn
11 juni 2011 ·

Jag gör denna tråd eftersom att jag kontaktat support för ett par dagar sen och bad de ta bort mitt konto , eftersom att jag förstått att det är så man ska göra.. Men det tycks inte hända något.

så jag tar och skriver en tråd och uppmanar någon moderator som har befogenhet till att ta bort mitt konto göra det asap.

tack på förhand.

Senast redigerat av LillNaisarn (11 juni 2011)

Muttley
11 juni 2011 ·

De kan ta några dagar innan de händer något. Du får nog maila dem igen, för de tar inte bort ditt konto genom en tråd hur mycket du än vill.

LillNaisarn
14 juni 2011 ·

tkd_rille skrev:
De kan ta några dagar innan de händer något. Du får nog maila dem igen, för de tar inte bort ditt konto genom en tråd hur mycket du än vill.

Nej det verkade inte ge speciellt mycket utdelning att uppmana om det via tråd wink

Hus som helst nu efter lite över en veckas tid och några mail så fick jag besvarat att de kan ta bort mitt konto, så imorrn ryker det förhoppningsvis. (eller om jag har tur redan ikväll) big_smile

Vill dock tacka samtliga som PMat mig och tycker att det är tråkigt att jag ska ta bort mitt konto.
Och jag kan även försäkra de som frågat om mitt bygge kommer att läggas ner iom att jag valt att ta bort mitt garaget konto - Nej det kommer att fortsätta som vanligt och byggas på då pengar och tid finnes.

Vad som händer och inte händer kan väl konstateras rätt duktigt av "experterna" här på forumet, då det finns en handfull av de som vet själv bättre det än mig själv (uppenbarligen).

Jag är som vanligt kontaktbar via min e-post adress/msn , dock även om jag inte är så aktiv där så finns jag (Lillnaisarn@hotmail.com)

Får lyfta på hatten och tacka för mina år här på garaget.

Uttelito Kung
14 juni 2011 · 603 Inlägg

Inte för att vara dryg, men varför inte bara sluta logga in? måste dom ta bort kontot?

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
LillNaisarn
14 juni 2011 ·

Uttelito skrev:
Inte för att vara dryg, men varför inte bara sluta logga in? måste dom ta bort kontot?

Nej inte anser jag det och vara en dryg fråga.
Jag anser det vara ondöigt att ha ett konto här med flera hundra bilder som tar upp massa plats, speciellt då jag inte kommer att vara aktiv här.

Lina-
15 juni 2011 · 1 213 Inlägg

2ooSX skrev:
Vill minnas om man tar bort ALLT på sin sida och slutar logga in, så tas det bort automatiskt efter en tid.. vet dock inte hur lång tid.. men jo, drygt att radera allt smile

Tas nog inte bort automatiskt, sett användare som inte varit inloggade på 5 - 6 år, några av dom har inget på sin sida.

När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D
Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva.
Princess of the road.
Volvo 940 Turbo "Sleeper" (1992)
Muttley
15 juni 2011 ·

2ooSX skrev:
Vill minnas om man tar bort ALLT på sin sida och slutar logga in, så tas det bort automatiskt efter en tid.. vet dock inte hur lång tid.. men jo, drygt att radera allt smile

Det var nog mer så att du skulle ta bort allt du hade på sidan sen medela att du inte ville vara kvar.

LillNaisarn
18 juni 2011 ·

tkd_rille skrev:

2ooSX skrev:
Vill minnas om man tar bort ALLT på sin sida och slutar logga in, så tas det bort automatiskt efter en tid.. vet dock inte hur lång tid.. men jo, drygt att radera allt smile

Det var nog mer så att du skulle ta bort allt du hade på sidan sen medela att du inte ville vara kvar.

Har tagit bort samtliga bilar från min sida, och alla galleri bilder och allt jag lagt upp.

Nu börjar det snart vara 2veckor sen jag mailade support gällande och ta bort mitt konto, fick svar för 4 dagar sen "Vill du att jag ska ta bort ditt konto? Jag kan göra det".

Känns som lite dum fråga då jag skrivit klart och tydligt i kanske 4-5st mail och skrivit precis det, att jag vill att de tar bort mitt konto.

Så folk vet så kommer jag ej att vara aktiv här efter detta inlägg i vilket fall som helst, så det är ingen idé att folk PM:ar eller skriver i gästboken eller dyl då jag inte kommer att svara.

Förhoppningsvis nu så tar moderatorn/moderatorerna som har hand om att ta bort konton och fixar mitt önskemål.

Ha en bra fortsatt helg alla smile

Nitrometanskada Gött mos
18 juni 2011 · 1 096 Inlägg

Stäng av datorn och glömm att vi finns?
Eller kan du inte leva med tanken på att ditt användarkonto bestående av elektroniska ettor och nollor lagdrade på en databas någonstans ligger inaktivt kvar?

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Muttley
20 juli 2011 ·

Nu är du rolig. 30 sekunder så hittade jag denna tråden.  Varför skulle du anmäla garaget ? Tror inte att du kommer så långt med det.

Var god.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=38327

The_Rebel Gréve
22 juli 2011 · 497 Inlägg

varför ska man ta bort användaren för??  kan man inte bara sluta att gå in på sidan om man har ledsnat?

The_Rebel Gréve
22 juli 2011 · 497 Inlägg

du verkar ju lida av något problem..

LeafBox Lat Perfektionist
22 juli 2011 · 6 359 Inlägg

http://www.inventioninfo.info/logfiles/wp-content/uploads/2011/06/1307277036-60.jpg

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
The_Rebel Gréve
22 juli 2011 · 497 Inlägg

LeafBox skrev:
http://www.inventioninfo.info/logfiles/ … 036-60.jpg

hahahahaha bästa idag big_smile

LeafBox Lat Perfektionist
22 juli 2011 · 6 359 Inlägg

The_Rebel skrev:

LeafBox skrev:
http://www.inventioninfo.info/logfiles/ … 036-60.jpg

hahahahaha bästa idag big_smile

Han tog bort sina poster tongue
Då vare inte lika skojj längre

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang