Efterlyser företag i Malmö som sysslar med helfoliering, tips?

Mangeman Mr.RoadRage
26 juni 2011 · 428 Inlägg

Haj hopp, funderar på att foliera, eller va man kallar det, min "nya" bil, och skulle behöva namn på företag som gör det i malmö regionen, gärna en prisbild oxå, om de e nån som vet!
Thnx!

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.
moonman69
28 juni 2011 · 2 Inlägg

Kolla med systemtext i Malmö, finns en tjej där som är helt grym..om du undrar så heter hon Anna

Ford Focus Daw "Racern" (2004)
Ford S-Max 2.2TDCi Titanium S "Puma Edition" (2009)
Mangeman Mr.RoadRage
28 juni 2011 · 428 Inlägg

Ok, har du nån koll på vad de kan gå loss på?
Har hört om en firma i ystad som skulle ha 12000:-?!?!?
Är det dom priserna vi snackar om, så kan jag lackera om bilen billigare!

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.
moonman69
28 juni 2011 · 2 Inlägg

Ska du ha bilen folierad med full garant, upp till 5 år (dvs släpp i folien) så kostar det, vet det själv om du kollar min bil. Billigt är det aldrig, men går säkert 15000 kr och uppåt. Det man ska tänka på är att om du lackar om bilen så måste den typregas igen via bilprovningen, det behöver du inte om folierar bilen. Samt skulle du tröttna på färgen så går den att plocka bort på ett par timmer och det gör du inte på en lackad bil...så lycka till med ditt val. Själv så kommer jag troligen byta till ny färg/utseende under semestern.

Ford S-Max 2.2TDCi Titanium S "Puma Edition" (2009)
Ford Focus Daw "Racern" (2004)
guantanamo
27 juli 2011 · 1 Inlägg

Finns ett företag i Malmö som erbjuder helfoliering med 5 års garanti för 9000 spänn! Låter lite billigt tycker jag.
Funderar själv på att byta färg på firmabilen men som du säger, finns inte många i Malmö.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang