Go Pro HD Motorsports HERO

sl1
27 juli 2011 · 42 Inlägg

Hejsan alla här på garaget Har tänkt att införskaffa mig 2 st Go pro till min bil och tänkte kolla om det är några fler som är sugna då jag tänkt beställa från usa! Skulle gissa att dom landar på från 2000-2500kr beror helt på hur många jag får som beställer med mig!

http://gopro.com/cameras/hd-motorsports-hero-camera/ där är hemsidan så ni kan ju kolla själva smile

om det inte är någon som är på att köpa så beställer jag nog några extra ifall att det finns någon som vill ha till senare smile

Mazda RX7 (1993)
Mack Forum- och sitemoderator
27 juli 2011 · 26 183 Inlägg

Hade jag haft pengarna så visst..är ute efter en själv. Men det får bli i ett senare skede.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
sl1
27 juli 2011 · 42 Inlägg

AirOne skrev:
Hade jag haft pengarna så visst..är ute efter en själv. Men det får bli i ett senare skede.

Okej jaa pengar är ofta ett problem när det gäller ens hobby hmm

Mazda RX7 (1993)
Mack Forum- och sitemoderator
27 juli 2011 · 26 183 Inlägg

sl1 skrev:

AirOne skrev:
Hade jag haft pengarna så visst..är ute efter en själv. Men det får bli i ett senare skede.

Okej jaa pengar är ofta ett problem när det gäller ens hobby hmm

Mjo, särskilt när man har flera projekt samtidigt..plus flytt till större lägenhet..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
sl1
27 juli 2011 · 42 Inlägg

AirOne skrev:

sl1 skrev:

AirOne skrev:
Hade jag haft pengarna så visst..är ute efter en själv. Men det får bli i ett senare skede.

Okej jaa pengar är ofta ett problem när det gäller ens hobby hmm

Mjo, särskilt när man har flera projekt samtidigt..plus flytt till större lägenhet..

Oj jaa då blir det inte mycket över tycker det bara är jobbigt när man har ett igång yikes

Mazda RX7 (1993)
Mack Forum- och sitemoderator
27 juli 2011 · 26 183 Inlägg

sl1 skrev:

AirOne skrev:

sl1 skrev:

Okej jaa pengar är ofta ett problem när det gäller ens hobby hmm

Mjo, särskilt när man har flera projekt samtidigt..plus flytt till större lägenhet..

Oj jaa då blir det inte mycket över tycker det bara är jobbigt när man har ett igång yikes

Precis. Men nån gång skall jag banne mig ha en sån kamera, hehe.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
E28ve
27 juli 2011 · 79 Inlägg

Kolla med badassparts, dom är väldigt duktiga på att hitta bra priser.

dock har dom inte fått upp webb shopen än men de går bra att fråga dom via mail på order@badasspart.se eller på facebook, sök på bad ass parts

sl1
27 juli 2011 · 42 Inlägg

sockeers skrev:
Kolla med badassparts, dom är väldigt duktiga på att hitta bra priser.

dock har dom inte fått upp webb shopen än men de går bra att fråga dom via mail på order@badasspart.se eller på facebook, sök på bad ass parts

Går nog inte att hitta bättre än deras pris då det är dom som gör dom wink och sen så ska min kusin som bor där skicka dom så blir billig frakt smile

Mazda RX7 (1993)
NiKeMaN Entreprenör
27 juli 2011 · 1 286 Inlägg

Glöm inte att räkna med frakten och tull+moms i Sverige.
Det hamnar aldrig under 2500:-

// Niklas Johansson
KHRacing
27 juli 2011 ·

Har du ens kollat in Drift HD ?

www.camflow.se :-)

TurboAnton Team VeboTrim
27 juli 2011 · 322 Inlägg

Min GoPro 1080p Motorsport gick på 2195:- från ebay så biligare kan det bli. smile

Senast redigerat av TurboAnton (27 juli 2011)

Team VeboTrim @ Facebook
sl1
27 juli 2011 · 42 Inlägg

NiKeMaN skrev:
Glöm inte att räkna med frakten och tull+moms i Sverige.
Det hamnar aldrig under 2500:-

Min kusin kommer skicka dom till mig så får se vad det går på!

Mazda RX7 (1993)
sl1
27 juli 2011 · 42 Inlägg

TurboAnton skrev:
Min GoPro 1080p Motorsport gick på 2195:- från ebay så biligare kan det bli. smile

Jaa det gäller att hitta någon som säljer från ebay som man vågar köpa från har blivit lurad av det 3 gånger och då har dom haft bra respond ändå hmm

Mazda RX7 (1993)
TurboAnton Team VeboTrim
27 juli 2011 · 322 Inlägg

sl1 skrev:

TurboAnton skrev:
Min GoPro 1080p Motorsport gick på 2195:- från ebay så biligare kan det bli. smile

Jaa det gäller att hitta någon som säljer från ebay som man vågar köpa från har blivit lurad av det 3 gånger och då har dom haft bra respond ändå hmm

Ja var lite tveksam ibörjan med men köpte av ett företag på Ebay allså inte auktion/privatperson. Så fick 1 års garanti också. Tog circus en vecka sen låg det ett paket på posten. smile

Senast redigerat av TurboAnton (27 juli 2011)

Team VeboTrim @ Facebook
sl1
27 juli 2011 · 42 Inlägg

KHRacing skrev:
Har du ens kollat in Drift HD ?

www.camflow.se :-)

Nee har ju inte det. kolla in den nu och jaa den verkar ju vara ungefär samma som den andra förutom att man har en kontroll och en skärm tongue

Mazda RX7 (1993)
sl1
27 juli 2011 · 42 Inlägg

TurboAnton skrev:

sl1 skrev:

TurboAnton skrev:
Min GoPro 1080p Motorsport gick på 2195:- från ebay så biligare kan det bli. smile

Jaa det gäller att hitta någon som säljer från ebay som man vågar köpa från har blivit lurad av det 3 gånger och då har dom haft bra respond ändå hmm

Ja var lite tveksam ibörjan med men köpte av ett företag på Ebay allså inte auktion/privatperson. Så fick 1 års garanti också. Tog circus en vecka sen låg det ett paket på posten. smile

Låter ju väldigt bra det får ta och kolla om det finns något tongue

Mazda RX7 (1993)
Superior-Micke_J
28 juli 2011 · 192 Inlägg

Har lite svårt att hålla tyst här, men vi köper alla våra GoPro grejer av Raidopower som är bästa återförsäljaren enligt mig för det i Sverige. Där får man bra service, garantier och support om något skulle strula. Är det verkligen värt att chansa med en "ful-import" för att spara max en tusing på en grej som för dig sedan är värdelös om något skulle krångla/bli fel?

Men men. Är inte den som dömer folk för att "privatimportera" grejer, gjorde det själv när man var ung och inte insåg mervärdet av ovan saker när man köper från svenskt företag. To each his own...

Tycker bara det ger avsmak med att medvetet lura staten på pengar och trampa svenska återförsäljare på tårna. Speciellt när det sker öppet på ett forum som drivs av bl.a. annonsering från de företag som i sin tur livnär sig på att ha en seriös verksamhet på att sälja dessa produkter?

torpis Forummoderator
28 juli 2011 · 10 576 Inlägg

9§ Annonsering
Annonsering (oavsett typ) får inte förekomma i forumet (inte heller i forumsignaturen). Använd istället Köp & Sälj.

10§ Marknadsföring
Utöver avtalad annonsering är det förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet, vilket också innebär att det inte är tillåtet att länka till ett företags hemsida i t.ex. forum-signatur eller presentation i marknadsföringssyfte.
Representanter för företag får besvara direkta frågor rörande den egna verksamheten utan "säljsnack".
Representanter för företag och sponsrade bilbyggare får i marknadsföringssyfte inte rekommendera det aktuella företaget eller produkter företaget säljer vid generellt ställda frågor.
Sponsrade bilbyggare tillåts ha viss hänvisning till sponsorerna i forum-signaturen.
Vi reserverar oss rätten att avgöra vad som är marknadsföring.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang