Volvo 740 t5 kopplingsförslag

volvo_grabb
19 september 2011 · 1 028 Inlägg

Kör idag med en R koppling men funderar på att köpa lite bättre
Växellåda m90 med förstärkt 3a
R-sport diff (lamelldiff) i bakaxel
Funderar på en 707 tryckplatta med org lamell ska klara 580nm har jag för mig vill hellst slippa sinter för att inte rycka i sönder m90in å diffen men i värsta fall får de bli en 6 puckare.
Ingen aning vad man kan ha för vrid i motorn just nu. eller vad man kommer få. kanske någon som tetat köra med denna kombinationen?

Vad tror ni om att köra 707 med org lamell?

Bra sidor man kan köpa på?

Skriv gärna för å nackdelar osv

Blir 6puck om de blir sinter.
tror du de e någon storre skillad på att köra 707 platta med org lamell eller t5 eller R platta å 6 puck sinter på hur mycke vrid de klarar av?
Fjädrat centrum på sintern e de något att satsta på? håller de? blir de mjukare?

Senast redigerat av volvo_grabb (19 september 2011)

Har inget å skriva ännu
93T Aufrecht Melcher Großaspach
19 september 2011 · 292 Inlägg

Kör på 6-puckad sinter, har själv det i min merca och det är hur snällt ioch fint som helst att köra på, är ingen skillnad i vridtålighet på 4puckat och 6 puckat.

Mercedes C 180 "shoppingvagn" (2006)
Mercedes C180 "AMG" (2015)
henkemedpuffen
19 september 2011 · 249 Inlägg

Satsa på 4 puck o 707 om du vill ha så rykig bil som min är:p haha

Volvo 745 "Sleepern" (1990)
Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
19 september 2011 · 1 163 Inlägg

volvo_grabb skrev:
Kör idag med en R koppling men funderar på att köpa lite bättre
Växellåda m90 med förstärkt 3a
R-sport diff (lamelldiff) i bakaxel
Funderar på en 707 tryckplatta med org lamell ska klara 580nm har jag för mig vill hellst slippa sinter för att inte rycka i sönder m90in å diffen men i värsta fall får de bli en 6 puckare.
Ingen aning vad man kan ha för vrid i motorn just nu. eller vad man kommer få. kanske någon som tetat köra med denna kombinationen?

Vad tror ni om att köra 707 med org lamell?

Bra sidor man kan köpa på?

Skriv gärna för å nackdelar osv

Finns ju även fjädrade 6 puckare som ska vara ganska mjuka.. :p

~Andy~
volvo_grabb
19 september 2011 · 1 028 Inlägg

93T skrev:
Kör på 6-puckad sinter, har själv det i min merca och det är hur snällt ioch fint som helst att köra på, är ingen skillnad i vridtålighet på 4puckat och 6 puckat.

Blir 6puck om de blir sinter.
tror du de e någon storre skillad på att köra 707 platta med org lamell eller t5 eller R platta å 6 puck sinter på hur mycke vrid de klarar av?
Fjädrat centrum på sintern e de något att satsta på? håller de? blir de mjukare?

Har inget å skriva ännu
volvo_grabb
19 september 2011 · 1 028 Inlägg

Andyy90 skrev:

volvo_grabb skrev:
Kör idag med en R koppling men funderar på att köpa lite bättre
Växellåda m90 med förstärkt 3a
R-sport diff (lamelldiff) i bakaxel
Funderar på en 707 tryckplatta med org lamell ska klara 580nm har jag för mig vill hellst slippa sinter för att inte rycka i sönder m90in å diffen men i värsta fall får de bli en 6 puckare.
Ingen aning vad man kan ha för vrid i motorn just nu. eller vad man kommer få. kanske någon som tetat köra med denna kombinationen?

Vad tror ni om att köra 707 med org lamell?

Bra sidor man kan köpa på?

Skriv gärna för å nackdelar osv

Finns ju även fjädrade 6 puckare som ska vara ganska mjuka.. :p

Vet du någon som testat?

Har inget å skriva ännu
Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
19 september 2011 · 1 163 Inlägg

volvo_grabb skrev:

Andyy90 skrev:

volvo_grabb skrev:
Kör idag med en R koppling men funderar på att köpa lite bättre
Växellåda m90 med förstärkt 3a
R-sport diff (lamelldiff) i bakaxel
Funderar på en 707 tryckplatta med org lamell ska klara 580nm har jag för mig vill hellst slippa sinter för att inte rycka i sönder m90in å diffen men i värsta fall får de bli en 6 puckare.
Ingen aning vad man kan ha för vrid i motorn just nu. eller vad man kommer få. kanske någon som tetat köra med denna kombinationen?

Vad tror ni om att köra 707 med org lamell?

Bra sidor man kan köpa på?

Skriv gärna för å nackdelar osv

Finns ju även fjädrade 6 puckare som ska vara ganska mjuka.. :p

Vet du någon som testat?

vet faktiskt inte vad jag har på min supra.. vet bara att det är 6a och jag tycker inte den är mycket snällare än vad 4an på min 740 var.. vet tyvärr heller inte någon som har testat med fjädrat.. sad

~Andy~
93T Aufrecht Melcher Großaspach
19 september 2011 · 292 Inlägg

volvo_grabb skrev:

93T skrev:
Kör på 6-puckad sinter, har själv det i min merca och det är hur snällt ioch fint som helst att köra på, är ingen skillnad i vridtålighet på 4puckat och 6 puckat.

Blir 6puck om de blir sinter.
tror du de e någon storre skillad på att köra 707 platta med org lamell eller t5 eller R platta å 6 puck sinter på hur mycke vrid de klarar av?
Fjädrat centrum på sintern e de något att satsta på? håller de? blir de mjukare?

Hade nog skippat alla former av organiska originallameller, sätter du i en sinter så behöver du inte oroa dig för att vridet blir för högt.

Och som sagt, med sexpuckat blir det riktigt körbart om allt är väl injusterat.

Mercedes C 180 "shoppingvagn" (2006)
Mercedes C180 "AMG" (2015)
Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
19 september 2011 · 1 163 Inlägg

93T skrev:

volvo_grabb skrev:

93T skrev:
Kör på 6-puckad sinter, har själv det i min merca och det är hur snällt ioch fint som helst att köra på, är ingen skillnad i vridtålighet på 4puckat och 6 puckat.

Blir 6puck om de blir sinter.
tror du de e någon storre skillad på att köra 707 platta med org lamell eller t5 eller R platta å 6 puck sinter på hur mycke vrid de klarar av?
Fjädrat centrum på sintern e de något att satsta på? håller de? blir de mjukare?

Hade nog skippat alla former av organiska originallameller, sätter du i en sinter så behöver du inte oroa dig för att vridet blir för högt.

Och som sagt, med sexpuckat blir det riktigt körbart om allt är väl injusterat.

Det beror ju lite på vad det är för tryckplatta också tongue

men du kan ju prova min i helgen eller något ifall jag ska ut så får du ju känna hur en 6a känns..

~Andy~
volvo_grabb
19 september 2011 · 1 028 Inlägg

Andyy90 skrev:

volvo_grabb skrev:

Andyy90 skrev:

Finns ju även fjädrade 6 puckare som ska vara ganska mjuka.. :p

Vet du någon som testat?

vet faktiskt inte vad jag har på min supra.. vet bara att det är 6a och jag tycker inte den är mycket snällare än vad 4an på min 740 var.. vet tyvärr heller inte någon som har testat med fjädrat.. sad

Okej men 6an e mjukare än 4an iaf

Har inget å skriva ännu
Volvo 740 T5 "Kalsongen Team SLEEDÅK" (1988)
Volvo V70 TDI "GrönDojslen" (1998)
Volvo 242 DL "242an D5252T Team SLEEDÅK" (1980)
volvo_grabb
19 september 2011 · 1 028 Inlägg

93T skrev:

volvo_grabb skrev:

93T skrev:
Kör på 6-puckad sinter, har själv det i min merca och det är hur snällt ioch fint som helst att köra på, är ingen skillnad i vridtålighet på 4puckat och 6 puckat.

Blir 6puck om de blir sinter.
tror du de e någon storre skillad på att köra 707 platta med org lamell eller t5 eller R platta å 6 puck sinter på hur mycke vrid de klarar av?
Fjädrat centrum på sintern e de något att satsta på? håller de? blir de mjukare?

Hade nog skippat alla former av organiska originallameller, sätter du i en sinter så behöver du inte oroa dig för att vridet blir för högt.

Och som sagt, med sexpuckat blir det riktigt körbart om allt är väl injusterat.

Okej men va ärlig å säg vad tror du om org tryckplattan å 6 puck? någon som orkar me lite vrid? ska man ha fjädrat centrum?

Har inget å skriva ännu
Volvo 245 D24 TD "Kallingen" (1979)
Volvo 745 Tdic "Dieselskåpet" (1987)
Volvo 760 Limousine "Lång60in" (2005)
Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo 760 cabbe 2,5 TDI D5252T "SummerEdition Team SLEEDÅK"Volvo 740 T5 "Kalsongen Team SLEEDÅK"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 740 T5 "Kalsongen Team SLEEDÅK"Volvo 760 cabbe 2,5 TDI D5252T "SummerEdition Team SLEEDÅK"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo 245 D24 TD "Kallingen"Volvo 745 Tdic "Dieselskåpet"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo 745 Tdic "Dieselskåpet"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo 245 D24 TD "Kallingen"Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo 760 cabbe 2,5 TDI D5252T "SummerEdition Team SLEEDÅK"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo 745 Tdic "Dieselskåpet"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 245 D24 TD "Kallingen"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 740 T5 "Kalsongen Team SLEEDÅK"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo 242 DL "242an D5252T Team SLEEDÅK"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo 760 cabbe 2,5 TDI D5252T "SummerEdition Team SLEEDÅK"
volvo_grabb
19 september 2011 · 1 028 Inlägg

Andyy90 skrev:

93T skrev:

volvo_grabb skrev:

Blir 6puck om de blir sinter.
tror du de e någon storre skillad på att köra 707 platta med org lamell eller t5 eller R platta å 6 puck sinter på hur mycke vrid de klarar av?
Fjädrat centrum på sintern e de något att satsta på? håller de? blir de mjukare?

Hade nog skippat alla former av organiska originallameller, sätter du i en sinter så behöver du inte oroa dig för att vridet blir för högt.

Och som sagt, med sexpuckat blir det riktigt körbart om allt är väl injusterat.

Det beror ju lite på vad det är för tryckplatta också tongue

men du kan ju prova min i helgen eller något ifall jag ska ut så får du ju känna hur en 6a känns..

kan jag kanske göra. har bara kört 4 med 707 plattor.
Men vet inte hur mycke en r platta  eller t5 platta med 6 puck klarar av i vrid

Har inget å skriva ännu
Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren" (1998)
Volvo 760 cabbe 2,5 TDI D5252T "SummerEdition Team SLEEDÅK" (1990)
Volvo V70 T5 "V70in" (2004)
Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo 760 cabbe 2,5 TDI D5252T "SummerEdition Team SLEEDÅK"Volvo 740 T5 "Kalsongen Team SLEEDÅK"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 740 T5 "Kalsongen Team SLEEDÅK"Volvo 760 cabbe 2,5 TDI D5252T "SummerEdition Team SLEEDÅK"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo 245 D24 TD "Kallingen"Volvo 745 Tdic "Dieselskåpet"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo 745 Tdic "Dieselskåpet"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo 245 D24 TD "Kallingen"Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo 760 cabbe 2,5 TDI D5252T "SummerEdition Team SLEEDÅK"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo 745 Tdic "Dieselskåpet"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 245 D24 TD "Kallingen"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 740 T5 "Kalsongen Team SLEEDÅK"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo 242 DL "242an D5252T Team SLEEDÅK"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo 760 cabbe 2,5 TDI D5252T "SummerEdition Team SLEEDÅK"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo 242 DL "242an D5252T Team SLEEDÅK"Volvo 745 Tdic "Dieselskåpet"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo 245 D24 TD "Kallingen"Volvo 740 T5 "Kalsongen Team SLEEDÅK"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo 945 D24 Tic "945an"
93T Aufrecht Melcher Großaspach
19 september 2011 · 292 Inlägg

volvo_grabb skrev:

93T skrev:

volvo_grabb skrev:

Blir 6puck om de blir sinter.
tror du de e någon storre skillad på att köra 707 platta med org lamell eller t5 eller R platta å 6 puck sinter på hur mycke vrid de klarar av?
Fjädrat centrum på sintern e de något att satsta på? håller de? blir de mjukare?

Hade nog skippat alla former av organiska originallameller, sätter du i en sinter så behöver du inte oroa dig för att vridet blir för högt.

Och som sagt, med sexpuckat blir det riktigt körbart om allt är väl injusterat.

Okej men va ärlig å säg vad tror du om org tryckplattan å 6 puck? någon som orkar me lite vrid? ska man ha fjädrat centrum?

Fjädrat centrum påverkar ju inte prestandan nämnvärt negativt, blir ju lite snällare att köra med, men en organisk lamell och en Sachs 618 (228mm) klarar väl max 500Nm, en sinter på samma platta och den klarar uppåt 800Nm.

Beror ju på lite hur mycket du ska köra bilen, ska den användas som daily driver är sinter inte att rekommendera då en sån lamell sliter upp platta och svänghjul ganska snabbt.

Mercedes C 180 "shoppingvagn" (2006)
Mercedes C180 "AMG" (2015)
volvo_grabb
19 september 2011 · 1 028 Inlägg

93T skrev:

volvo_grabb skrev:

93T skrev:

Hade nog skippat alla former av organiska originallameller, sätter du i en sinter så behöver du inte oroa dig för att vridet blir för högt.

Och som sagt, med sexpuckat blir det riktigt körbart om allt är väl injusterat.

Okej men va ärlig å säg vad tror du om org tryckplattan å 6 puck? någon som orkar me lite vrid? ska man ha fjädrat centrum?

Fjädrat centrum påverkar ju inte prestandan nämnvärt negativt, blir ju lite snällare att köra med, men en organisk lamell och en Sachs 618 (228mm) klarar väl max 500Nm, en sinter på samma platta och den klarar uppåt 800Nm.

Beror ju på lite hur mycket du ska köra bilen, ska den användas som daily driver är sinter inte att rekommendera då en sån lamell sliter upp platta och svänghjul ganska snabbt.

240mm diameter.

Den används ju lite på veckorna å mest på helgerna då man plågar som fan hehe såjust nu har jag kommit dit läget e svårt att bestämma sig. tror du m90 rasar om jag får ståkukshård koppling? hade man haft en zf hade jag inte tvekat på vad jag skulle köpa

Har inget å skriva ännu
Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK" (1990)
Volvo 745 Tdic "Dieselskåpet" (1987)
Volvo 245 D24 TD "Kallingen" (1979)
Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo 760 cabbe 2,5 TDI D5252T "SummerEdition Team SLEEDÅK"Volvo 740 T5 "Kalsongen Team SLEEDÅK"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 740 T5 "Kalsongen Team SLEEDÅK"Volvo 760 cabbe 2,5 TDI D5252T "SummerEdition Team SLEEDÅK"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo 245 D24 TD "Kallingen"Volvo 745 Tdic "Dieselskåpet"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo 745 Tdic "Dieselskåpet"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo 245 D24 TD "Kallingen"Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo 760 cabbe 2,5 TDI D5252T "SummerEdition Team SLEEDÅK"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo 745 Tdic "Dieselskåpet"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 245 D24 TD "Kallingen"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 740 T5 "Kalsongen Team SLEEDÅK"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo 242 DL "242an D5252T Team SLEEDÅK"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo 760 cabbe 2,5 TDI D5252T "SummerEdition Team SLEEDÅK"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo 242 DL "242an D5252T Team SLEEDÅK"Volvo 745 Tdic "Dieselskåpet"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo 245 D24 TD "Kallingen"Volvo 740 T5 "Kalsongen Team SLEEDÅK"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 242 DL "242an D5252T Team SLEEDÅK"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo 740 T5 "Kalsongen Team SLEEDÅK"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo 760 cabbe 2,5 TDI D5252T "SummerEdition Team SLEEDÅK"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo V70 T5 "V70in"
volvo_grabb
21 september 2011 · 1 028 Inlägg

vad ska jag beställa för lamell på tex kl racing sida ska ha en 6 puck sinter med fjädrat centrum
Motor b5234T (T5) M90 låda. ska jag beställa till 940 med m90, 850, 960 alla dom e ju 240mm å har väl samma splines?

Har inget å skriva ännu
Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK" (1989)
Volvo 760 cabbe 2,5 TDI D5252T "SummerEdition Team SLEEDÅK" (1990)
Volvo 242 DL "242an D5252T Team SLEEDÅK" (1980)
Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo 760 cabbe 2,5 TDI D5252T "SummerEdition Team SLEEDÅK"Volvo 740 T5 "Kalsongen Team SLEEDÅK"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 740 T5 "Kalsongen Team SLEEDÅK"Volvo 760 cabbe 2,5 TDI D5252T "SummerEdition Team SLEEDÅK"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo 245 D24 TD "Kallingen"Volvo 745 Tdic "Dieselskåpet"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo 745 Tdic "Dieselskåpet"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo 245 D24 TD "Kallingen"Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo 760 cabbe 2,5 TDI D5252T "SummerEdition Team SLEEDÅK"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo 745 Tdic "Dieselskåpet"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 245 D24 TD "Kallingen"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 740 T5 "Kalsongen Team SLEEDÅK"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo 242 DL "242an D5252T Team SLEEDÅK"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo 760 cabbe 2,5 TDI D5252T "SummerEdition Team SLEEDÅK"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo 242 DL "242an D5252T Team SLEEDÅK"Volvo 745 Tdic "Dieselskåpet"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo 245 D24 TD "Kallingen"Volvo 740 T5 "Kalsongen Team SLEEDÅK"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"Volvo 242 DL "242an D5252T Team SLEEDÅK"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo 740 T5 "Kalsongen Team SLEEDÅK"Volvo 760 TDIC "Drifting Team SLEEDÅK"Volvo 760 cabbe 2,5 TDI D5252T "SummerEdition Team SLEEDÅK"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo 740 T5 "Kalsongen Team SLEEDÅK"Volvo 245 D24 TD "Kallingen"Volvo 760 Limousine "Lång60in"Volvo V70 TDI "GrönDojslen"Volvo 745 Tdic "Dieselskåpet"Volvo 945 D24 Tic "945an"Volvo 760 "760in Team SLEEDÅK"Volvo 940 T5 "Bananen"Volvo V70 T5 "V70in"Volvo 740 GLT 16v "16 ventilaren"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang