Ratt audio control

80cab96
23 januari 2007 · 21 Inlägg

Om man inte har org. monterad rattstyrning för audion i bilen finns det då möjlighet att fixa det utan att bytta ratt och en massa annat elektronik? Alltså finns det universal eftermarknads som man kan montera?

Tryptofan Bi-Fuel
23 januari 2007 · 153 Inlägg

Många märken har ju sina egna små fina som man kan ha på ratt eller annanstans. Men de beror ju på va du har för nåt om de e bilens orginal kanske du kan höra med återförsäljare om de..  annars vet ja inte.

När jag har körkort ska ja köra på alla andra bilar framför mig för det är bara deras bil som skadas. -Emil 6år
Kornz Solfilmsmontör
23 januari 2007 · 947 Inlägg

Beror helt och hållet på vad du har för stereo, vissa finns det att köpa till. Annars får man byta stereo.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
80cab96
26 januari 2007 · 21 Inlägg

Jag har hittat vad jag sökte till min JVC KD-SH9104. Produkten hetter RM-RK19 och är orginal från JVC och kostar £11.
Har utgått från deras sortiment men kan hittas här: http://www.bassjunkies.com/text_only/pr … -RK19.html
För Er som kanske har en JVC KD-SH9104/9103/9102/9101 - den passar alla dessa (kanske fler).

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang