Jahopp då var bilen pajj.. Någon mer som åkte ner i diket lr??

linusgrabo Kockafan
2 februari 2007 · 224 Inlägg

Fick släpp i en kurva och åkte ner i diket 50 -80 meter längre fram.. bilen var hel men när bärjan skulle dra upp den pajja alla kjolar totalt sad

Roliga var att de kom en polis strax efter med blå ljus och fick total släpp den med, han sa att de var halt ute jag sa att jag trodde han skulle göra mej sällskap.. totalt såg jag 15 bilar som fick släpp i den klurvan ganska halt

Kocken
Gräsberg
2 februari 2007 · 1 002 Inlägg

aj då.. illa.. men antar att du har hel försäkrat kärran eller?

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
falloutboy
3 februari 2007 · 1 723 Inlägg

gjorde nåt liknande för nån månad sen med gammel volvon. var glashalt i en skarp kurva. höll inte ens 50 men det gick bara rakt fram och jag stannade ovanpå en stenhård snövall. tur att det var volvon. det hände ingenting med den gamla sossecontainern.

Germax
3 februari 2007 · 12 086 Inlägg

Inte i diket men jag skrota skärm/kofångare och Xljus förra helgen, inte roligt de där.. =/

linusgrabo Kockafan
3 februari 2007 · 224 Inlägg

tur att man har försäkring

Kocken
Tic
3 februari 2007 · 153 Inlägg

jajemen va i diket för en vecka sen unogefär, fast med 245 an. Modd i en kurva å det styrde inte ett skit, 50 knutar rätt ner i ett rätt skarpt dike. Hände inte ett skit med bilen, men när vi drog upp bilen tänkte jag inte på dörren, så den vek man ju givetvis längs med framskärmen. bara hem å lacka å sätta dit en annan tongue

Tuned By Nenne !!
dusty Living in the fastlane
4 februari 2007 · 2 616 Inlägg

många som verkar åka av. jag fick släpp i en kurva för några veckor sen och var riktigt nära att frontalkrocka med mötande bil

Pepparkakan Brodar'n Maffia!
4 februari 2007 · 184 Inlägg

En polare och en annan som jag känner har dejtat diket nu i vinter, men jag har klarat mig. Visserligen kan det bero på att jag inte har något körkort än. tongue

...tror jag, är dock inte helt 100...
twin_cam Smålänning
4 februari 2007 · 7 877 Inlägg

Jag hamnade på tvären över vägen, och när jag skulle vända sa polaren som var med "Du kan köra ända fram här, jag har kört där med traktorn flera gånger" så jag kryper fram och pang ner i ett skarpt dike. Bara till att lägga i backen och sen pumpa med kopplingen så att bilen studsade upp på kofångaren tongue

Tur man har en riktig robust bil med lång fjädringsväg och riktiga kofångare wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Karlzzon The One Evolution
4 februari 2007 · 1 627 Inlägg

Hörde kompisen gjorde samma sak igår fick sladd i en kurva sen retur sen ut i diket och slog runt

Fäll ner pungen och landa
eXXoritas
4 februari 2007 ·

Pepparkakan skrev:
En polare och en annan som jag känner har dejtat diket nu i vinter, men jag har klarat mig. Visserligen kan det bero på att jag inte har något körkort än. tongue

lol

Trozzo Oekonomisk, ja visst
5 februari 2007 · 966 Inlägg

Åkte i diket efter en däckexplotion i somras. gled 70m på sidan innan bussen stannade. Ingen skadad som tur är, vi var 9 pers i bussen.

Lite bilder
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=10676

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824
Volkswagen Corrado VR6 "Kamelia" (1993)
Dialbo
5 februari 2007 · 124 Inlägg

riktigt halt i fredags efter midnatt i Linköping iallafall. Min 850 glt släppte på alla växlar tom  5an om man körde över 70-80. va nära på att åka ner i diket några gånger jag med. big_smile

Senast redigerat av Dialbo (5 februari 2007)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang