Sidan hänger sig med felmeddelande om script som hängt sig...

firefreak Eldknast
7 december 2011 · 915 Inlägg

När jag har garaget minimerat ett längre tag så hänger sig hela IE och efter en tid dyker det upp ett felmeddelande som säger att ett skript får sidan att ladda långsamt och jag får frågan om jag vill avbryta det. Inte så snyggt.

Tiden är rolig när det går fort... :)
firefreak Eldknast
8 december 2011 · 915 Inlägg

Lämnade garaget uppe över lunchen och när jag kom tillbaka så står det:

"Ett skript i den här filmen gör att Adobe Flash Player körs långsamt. Om du fortsätter att köra det kanske datorn inte svarar. Vill du avsluta skriptet?"

Ett ganska stort fel kan jag tycka.

Tiden är rolig när det går fort... :)
Neuro Administratör
8 december 2011 · 139 Inlägg

firefreak skrev:
Lämnade garaget uppe över lunchen och när jag kom tillbaka så står det:

"Ett skript i den här filmen gör att Adobe Flash Player körs långsamt. Om du fortsätter att köra det kanske datorn inte svarar. Vill du avsluta skriptet?"

Ett ganska stort fel kan jag tycka.

Det är någon av flash-annonserna som ställer till det. Har du någon aning om vilka annonser som visades just då när det hängde sig? Jag har varit med om samma sak men har inte kunnat avgöra exakt vilken av annonserna som är boven (även om jag har en huvudmisstänkt).

firefreak Eldknast
8 december 2011 · 915 Inlägg

Neuro skrev:

firefreak skrev:
Lämnade garaget uppe över lunchen och när jag kom tillbaka så står det:

"Ett skript i den här filmen gör att Adobe Flash Player körs långsamt. Om du fortsätter att köra det kanske datorn inte svarar. Vill du avsluta skriptet?"

Ett ganska stort fel kan jag tycka.

Det är någon av flash-annonserna som ställer till det. Har du någon aning om vilka annonser som visades just då när det hängde sig? Jag har varit med om samma sak men har inte kunnat avgöra exakt vilken av annonserna som är boven (även om jag har en huvudmisstänkt).

Nej, men det har börjat ganska nyligen. Så det borde vara någon som är tillagd ganska nyligen. Meddelandet dyker dessutom upp i bakgrunden så man tänker inte på när det dyker upp tyvärr.

Tiden är rolig när det går fort... :)
Jontelitokd
18 december 2011 · 1 043 Inlägg

firefreak skrev:

Neuro skrev:

firefreak skrev:
Lämnade garaget uppe över lunchen och när jag kom tillbaka så står det:

"Ett skript i den här filmen gör att Adobe Flash Player körs långsamt. Om du fortsätter att köra det kanske datorn inte svarar. Vill du avsluta skriptet?"

Ett ganska stort fel kan jag tycka.

Det är någon av flash-annonserna som ställer till det. Har du någon aning om vilka annonser som visades just då när det hängde sig? Jag har varit med om samma sak men har inte kunnat avgöra exakt vilken av annonserna som är boven (även om jag har en huvudmisstänkt).

Nej, men det har börjat ganska nyligen. Så det borde vara någon som är tillagd ganska nyligen. Meddelandet dyker dessutom upp i bakgrunden så man tänker inte på när det dyker upp tyvärr.

Har också detta felet!

"Ett skript i den här filmen att Adobe flash player körs långsamt. Om du fortsätter att köra det kanske datorn inte svarar. Vill du avsluta skriptet?"

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang