Min Evo Är Stulen!! - *Återfunnen*

XZ-Evo
13 februari 2007 · 41 Inlägg

Då var ärendet löst gott folk! Skadorna på bilen uppgår till över 100.000 kr och f-bolaget väljer att ersätta mig istället. Jag är nöjd med ersättningen och har inte förlorat allt för mkt pengar.

Hela bak- och framvagnen inkl alla länkarmar och leder var helt sönderkörda. Och då har verkstaden inte kikat på motor, v-låda osv osv.

Dock har jag lite grejjer hemma som jag behöver bli av med. Någon som är intresserad? Släng ett mail till mig på robban.jensen@gmail.com

- 3" racekat med svetsade fästen för enkel montering. Aldrig använd. Kvitto (1650:-) finns.

- 510cc spridare som har suttit på Evo 4:an

- 4 st mätare ut Realcar R-silver serien (Vattentemp, oljetemp, oljetryck, lambda). Aldrig använda. Kvitto med garanti finns!

- Polerad värmeplåt som har suttit på Evo 4:an

- GReddy aludump. Riktigt bra kvalitet!

Allt detta säljes billigt om någon är intresserad. Hör av er för priser mm.

Tack till alla som har följt tråden och hjälpt mig med alla frågor och funderingar! Har varit riktigt skönt att kunna skriva här och snabbt få svar!!

/Mvh Robban aka XZ-Evo

Galad8
13 februari 2007 · 1 997 Inlägg

så skönt att det löste sig tillslut!
btw, vad blev ersättningen big_smile

XZ-Evo
13 februari 2007 · 41 Inlägg

Galad8 skrev:
så skönt att det löste sig tillslut!
btw, vad blev ersättningen big_smile

Ersättningen väljer jag att hålla för mig själv, men jag kan köpa en ny Evo 4 för pengarna smile

/Mvh Robban

John87 Stolt Volvoägare
13 februari 2007 · 4 913 Inlägg

XZ-Evo skrev:
Ersättningen väljer jag att hålla för mig själv, men jag kan köpa en ny Evo 4 för pengarna smile

/Mvh Robban

Då förväntar jag mig en ny Evo 4 (eller liknande) här på garaget och även en projekttråd om den wink

Skönt att det löste sig iaf. Kunde vart mycket värre...

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
XZ-Evo
13 februari 2007 · 41 Inlägg

John87 skrev:

XZ-Evo skrev:
Ersättningen väljer jag att hålla för mig själv, men jag kan köpa en ny Evo 4 för pengarna smile

/Mvh Robban

Då förväntar jag mig en ny Evo 4 (eller liknande) här på garaget och även en projekttråd om den wink

Skönt att det löste sig iaf. Kunde vart mycket värre...

Haha, vi får väl se hur det blir med det! Faktiskt så har jag tänkt ta det lugnt på bilfronten ett tag framöver, tills jag har eget garage och bättre förutsättningar. Kommer inte bjuda på chansen att sno ännu en bil... men någon gång i framtiden så är jag tillbaka smile

/Robban

John87 Stolt Volvoägare
13 februari 2007 · 4 913 Inlägg

XZ-Evo skrev:
Haha, vi får väl se hur det blir med det! Faktiskt så har jag tänkt ta det lugnt på bilfronten ett tag framöver, tills jag har eget garage och bättre förutsättningar. Kommer inte bjuda på chansen att sno ännu en bil... men någon gång i framtiden så är jag tillbaka smile

Förstår dig. Hade nog gjort likadant om jag vore du tror jag..
Så jäkla tråkigt när sånt händer, men sånt är livet.

Dags att börja ragga garage nu då kanske. Nästan ett måste när det handlar om såna här bilar.

Vad rullar du runt i nu när du inte har Evon föresten? smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
XZ-Evo
13 februari 2007 · 41 Inlägg

John87 skrev:

XZ-Evo skrev:
Haha, vi får väl se hur det blir med det! Faktiskt så har jag tänkt ta det lugnt på bilfronten ett tag framöver, tills jag har eget garage och bättre förutsättningar. Kommer inte bjuda på chansen att sno ännu en bil... men någon gång i framtiden så är jag tillbaka smile

Förstår dig. Hade nog gjort likadant om jag vore du tror jag..
Så jäkla tråkigt när sånt händer, men sånt är livet.

Dags att börja ragga garage nu då kanske. Nästan ett måste när det handlar om såna här bilar.

Vad rullar du runt i nu när du inte har Evon föresten? smile

Vad jag rullar i nu? Jadu, vad heter modellen på bussarna och spårvagnarna här i GBG? smile Åker kollektivt, men vi har en till bil sambon och jag, så det är lugnt! Evon hade jag mest för hobbyns skulle och inte för att jag behövde ett fordon. Får se om jag kommer behöva köpa mig någon bil, fast då blir det en "vanlig" bil. Dock så jävla tråkigt!!

/Robban

Davv3
14 februari 2007 · 1 019 Inlägg

Härligt att det ordnade sig hyffsat för dig iallfall.. Grymt tråkigt att bilen var så slutkörd ! Hoppas idioterna som snodde bilen kör av vägen nästa gång och blir liggandes där!

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]
terazzi
14 februari 2007 ·

fy fan tycker synd om dig sad med tanke på allt som hänt,men bra det löste sig iaf.. o gå från bil till kommunalt är aldrig skoj.. lycka till med allt i fortsättningen!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang