Den mest fula stylade bilen på GORG?

Muttley
12 mars 2012 ·

Navkapsel skrev:

tkd_rille skrev:
Tror detta kommer bli en tråd som spårar ur. Men ta typ 95% av alla äldre volvo av 2-4-7-940, en del v70. En del saabar.
smile

Instämmer om Volvo. Dock får man inte glömma de 5% av ägarna som oftast lyckats JÄVLIGT bra.

De är svårt och hitta någon som är fin. De man oftast ser ute på stan en lördagkväll är ju mest skit. Här fanns de över 20 sidor med 740 och allvarligt talat vet jag inte varför de ens får läggas upp. Och de gäller majoriteten av alla dem sidorna.

careau
12 mars 2012 · 1 624 Inlägg

tkd_rille skrev:

Navkapsel skrev:

tkd_rille skrev:
Tror detta kommer bli en tråd som spårar ur. Men ta typ 95% av alla äldre volvo av 2-4-7-940, en del v70. En del saabar.
smile

Instämmer om Volvo. Dock får man inte glömma de 5% av ägarna som oftast lyckats JÄVLIGT bra.

De är svårt och hitta någon som är fin. De man oftast ser ute på stan en lördagkväll är ju mest skit. Här fanns de över 20 sidor med 740 och allvarligt talat vet jag inte varför de ens får läggas upp. Och de gäller majoriteten av alla dem sidorna.

Finns ju en snubbe här som har massa fina original volvos, typ 240, p1800 osv.. orangea är dem, ni vet vilka jag menar smile DOM är ruggigt fina!

Muttley
12 mars 2012 ·

careau skrev:

tkd_rille skrev:

Navkapsel skrev:

Instämmer om Volvo. Dock får man inte glömma de 5% av ägarna som oftast lyckats JÄVLIGT bra.

De är svårt och hitta någon som är fin. De man oftast ser ute på stan en lördagkväll är ju mest skit. Här fanns de över 20 sidor med 740 och allvarligt talat vet jag inte varför de ens får läggas upp. Och de gäller majoriteten av alla dem sidorna.

Finns ju en snubbe här som har massa fina original volvos, typ 240, p1800 osv.. orangea är dem, ni vet vilka jag menar smile DOM är ruggigt fina!

Ja de är fina. För han håller dem fina.

foruuuM däcksparkare
19 mars 2012 · 77 Inlägg

Hahah, detta kan vara den dummaste tråden jag har sett på länge

Stor *** är klen tröst i fattig familj
careau
19 mars 2012 · 1 624 Inlägg

Kan vara en tråd som är till för att förgylla den ensamma kvällen.

Germax
19 mars 2012 · 12 086 Inlägg

Bullet--- skrev:

Pidmeister skrev:

Bullet--- skrev:
https://www1.garaget.org/archive/132/131975/256772/256772-2428005.jpg roll

Den var väl inte så jävla hemsk?
Tar man bort "vingen" hade jag gärna kört den..

sarkasm som talar får jag hoppas...

Jag hade poppat i den en kväll med vingen utan problem tongue

Senast redigerat av Germax (19 mars 2012)

ISpeed
19 mars 2012 · 135 Inlägg

Germax skrev:

Bullet--- skrev:

Pidmeister skrev:

Den var väl inte så jävla hemsk?
Tar man bort "vingen" hade jag gärna kört den..

sarkasm som talar får jag hoppas...

Jag hade poppat i den en kväll med vingen utan problem tongue

vingen o sidospegeln e de enda fula i denna vinkel

varför är alla så dryga?
acid
20 mars 2012 · 17 Inlägg

Innan folk börjar gnälla och vara coola hit och dit kanske man ska ta sig en titt på vad de själva åker runt i??

schnauz
20 mars 2012 · 1 758 Inlägg

acid skrev:
Innan folk börjar gnälla och vara coola hit och dit kanske man ska ta sig en titt på vad de själva åker runt i??

Varför, det är ju inte det tråden handlar om?

Muttley
20 mars 2012 ·

acid skrev:
Innan folk börjar gnälla och vara coola hit och dit kanske man ska ta sig en titt på vad de själva åker runt i??

Jag åker original. Utan massa trams smile

Så den peggan var faktiskt rätt ful.

careau
20 mars 2012 · 1 624 Inlägg

tkd_rille skrev:

acid skrev:
Innan folk börjar gnälla och vara coola hit och dit kanske man ska ta sig en titt på vad de själva åker runt i??

Jag åker original. Utan massa trams smile

Så den peggan var faktiskt rätt ful.

Aeuhm, vilken pegga?

Muttley
20 mars 2012 ·

careau skrev:

tkd_rille skrev:

acid skrev:
Innan folk börjar gnälla och vara coola hit och dit kanske man ska ta sig en titt på vad de själva åker runt i??

Jag åker original. Utan massa trams smile

Så den peggan var faktiskt rätt ful.

Aeuhm, vilken pegga?

Haha, snabb titt så var den lika ful ju.  Sorry, civicen. Eller vad han nu vill ha för rymdfarkost.

careau
20 mars 2012 · 1 624 Inlägg

tkd_rille skrev:

careau skrev:

tkd_rille skrev:

Jag åker original. Utan massa trams smile

Så den peggan var faktiskt rätt ful.

Aeuhm, vilken pegga?

Haha, snabb titt så var den lika ful ju.  Sorry, civicen. Eller vad han nu vill ha för rymdfarkost.

Haha big_smile

acid
21 mars 2012 · 17 Inlägg

tkd_rille skrev:

acid skrev:
Innan folk börjar gnälla och vara coola hit och dit kanske man ska ta sig en titt på vad de själva åker runt i??

Jag åker original. Utan massa trams smile

Så den peggan var faktiskt rätt ful.

Så en sajt för bilintresserade ska även innehålla en tråd om vem som har fulast bil? Trodde intresset för bilar var det centrala och inte att alla ska ha samma smak.

Sen finns det garanterat de som tycker original ser ut som skit också.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang