HJÄLP!! Någon som vet var man kan få tag i en Alessio Monza fälg?? (4x100 215-40-17")

Candyman_88
9 maj 2012 · 2 Inlägg

Häromdagen så va jag ute och körde och mötte en lastbil på en smal väg som va MITT på vägen och va tvungen att gå ut långt i kanten, precis efter detta va en skarp kurva och det låg rullgrus överallt så baken på bilen släppte och dansa balett rakt in i en hög kant.. detta resultera i en söndrig fälg plus lite annat.. :@

Det jag behöver hjälp med är tips på var jag kan få tag i en Alessio Monza 17" fälg med 4/100 i bultdelning,

har letat men hittar INGET sad är otroligt tacksam för svar på var jag kan få tag i en, ÄVEN begagnad går bra bara det är rätt tum och bultcirkel (Bild finns på min sida)

Mvh..

Senast redigerat av Candyman_88 (9 maj 2012)

Volkswagen Golf 2 "Low N Slow" (1991)
Mack Forum- och sitemoderator
9 maj 2012 · 26 189 Inlägg

Har sökt men verkar vara väldigt svåra att finna.
Hoppas du finner din fälg, men risken är nog ganska stor att du får köra med några andra i framtiden.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Candyman_88
9 maj 2012 · 2 Inlägg

Ja jag är rädd för det men eftersom det är en popular fälg vad jag har fått höra så kanske någon vet var man kan få tag i en eller om någon kanske sitter och ruvar på en eller flera så kanske situationen är "räddad" :p men tack för att du försökte iaf smile Mvh

Senast redigerat av Candyman_88 (9 maj 2012)

Volkswagen Golf 2 "Low N Slow" (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang