Vindavvisare till volvo 240

SouthWillRiseAgain
1 juli 2012 · 45 Inlägg

Hej jag funderar på att köpa vindavvisare till min 240-88 och skulle vilja ha tips på vilka man bör köpa.
har kollat på Vparts och SCstyling nästan samma pris men är det någon som kan rekomendera någon av dom eller någon annan?
skulle va intresant om nån kunde slänga upp bild om ni har på er egen bil:) både om ni e nöjda eller missnöjda.
hittar bara till framdörrarna, finns den till bakdörrarna till 240? vet att de finns till andra bilar

tack på förhand mvh Tony

Joppe_Johndeere StenkrossTomte
1 juli 2012 · 359 Inlägg

Vindavvisare bak finns att köpa i Amerikat, har bara sätt begagnat i Sverige. Jag har fram, dock tyckte jag dem tog i rutan när jag skulle veva upp rutan så jag moddade dem lite. Mina är sådana Vparts säljer..

https://www1.garaget.org/archive/26/25971/153793/large_153793-1949951.jpg

Senast redigerat av Joppe_Johndeere (1 juli 2012)

No turbo shit! Just Real Power!
SouthWillRiseAgain
1 juli 2012 · 45 Inlägg

Joppe_Johndeere skrev:
Vindavvisare bak finns att köpa i Amerikat, har bara sätt begagnat i Sverige. Jag har fram, dock tyckte jag dem tog i rutan när jag skulle veva upp rutan så jag moddade dem lite. Mina är sådana Vparts säljer..

http://www1.garaget.org/archive/26/2597 … 949951.jpg

Ser för jäkla bra ut:)

Joppe_Johndeere StenkrossTomte
1 juli 2012 · 359 Inlägg

Ja det är snyggt med vindavvisare, dock skulle det suttit fint med bak också. Bara till att leta lite på Ebay!

No turbo shit! Just Real Power!
SouthWillRiseAgain
2 juli 2012 · 45 Inlägg

hittar några olika nya från både GB och USA på ebay men det dom har inga bilder på hur dom ser ut monterade på en 240.. har sett sånna som monterat dom på utsidan dörren i alla fall på 940 o det är inte så snyggt..

funderar på om de kan vara så att den bakre skulle kunna gå att modifiera från en som passar 740 eller 940?

Johan240 Perfektionist!
8 juli 2012 · 147 Inlägg
Ha vett, åk brett!
Volvo 244 "DLX" (1987)
Volvo 740 "Blackline" (1987)
Joppe_Johndeere StenkrossTomte
12 juli 2012 · 359 Inlägg

Mins jag inte fel hadde Danne Engberg en upplaga som han sålde innan, möjligt han har någon bild på det. Kolla på S200K..

SouthWillRiseAgain skrev:
hittar några olika nya från både GB och USA på ebay men det dom har inga bilder på hur dom ser ut monterade på en 240.. har sett sånna som monterat dom på utsidan dörren i alla fall på 940 o det är inte så snyggt..

funderar på om de kan vara så att den bakre skulle kunna gå att modifiera från en som passar 740 eller 940?

No turbo shit! Just Real Power!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang