Billjud Saab 9-5 2.3t SE -98

Sunksten
28 juli 2012 · 19 Inlägg

Det blir bättre. Originalsteget är inte speciellt bra och det ger betydligt större valmöjligheter när det gäller dörrhögtalare. Men jag hade helt klart lagt till lite pengar och köpt https://www.blekingebilradio.se/product … ory_id=184 istället. Det är definitivt värt mellanskillnaden. 

Men tänk på att det kommer att tillkomma en hel del andra kostnader och arbete då. Du blir tvungen att köpa en till lågnivåkabel, högtalarkablar och antingen en till uppsättning strömkablar, säkringar osv. eller ett säkrings- och ett fördelningsblock om din nuvarande strömförsörjning är överdimensionerad. Sen ska det installeras också och att få ut högtalarkablarna i dörrarna går men det är lite knepigt på 9-5:or.

Jag bugar och bockar för hjälpen! Jag vet vem jag kan återkomma till om jag behöver ytterligare hjälp! smile

amoreex
31 augusti 2012 · 2 712 Inlägg

månad gammal tråd men tänkte att ni kanske kan svara på min lilla frågan

Har tänkt byta ut min 9-5s 6x9 i hatthyllan eftersom jag har ett par mutant M369 som jag tänkte sätta där istället men då är min fråga hur får jag bort högtalargallret? ._.

Det sitter ju ett clips bakom sätet detta är bortplockat med gallret sitter fortfarande kvar...

Bilen är en 9-5 - 00 Sedan.

Plötsliga stoppet är det som dödar..
Saab 9-3 SC "Biopower" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang