Upload failed?

Jiiimmie
19 september 2012 · 1 830 Inlägg

Hej.

När jag laddar upp en bild så får jag "upload failed" nånting i den stilen, men när man uppdaterar så finns bilden där? :S
Vet inte om detta redan finns här men tänkte att jag kunde skriva en rad om det så att ni vet smile

chrizz Administratör
19 september 2012 · 11 783 Inlägg

Jiiimmie skrev:
Hej.

När jag laddar upp en bild så får jag "upload failed" nånting i den stilen, men när man uppdaterar så finns bilden där? :S
Vet inte om detta redan finns här men tänkte att jag kunde skriva en rad om det så att ni vet smile

Vilken webbläsare använder du? Kan du maila mig en av originalbilderna som du laddade upp när du fick det här meddelandet? Du kan maila till support@garaget.org

Tack på förhand.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Jiiimmie
20 september 2012 · 1 830 Inlägg

jag använder mig av chrome, det har blivit så på varje bild jag laddat upp, men bilderna kommer upp på hemsidan :S kan ladda upp en bild där du får se hur det står och så när jag är hemma.

chrizz Administratör
20 september 2012 · 11 783 Inlägg

Jiiimmie skrev:
jag använder mig av chrome, det har blivit så på varje bild jag laddat upp, men bilderna kommer upp på hemsidan :S kan ladda upp en bild där du får se hur det står och så när jag är hemma.

Ja, maila mig en bild så jag prova själv.

Kan det vara så att du har något plugin som kan störa? Det låter som att något javascript inte körs som det ska. En adblocker kanske?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Jiiimmie
21 september 2012 · 1 830 Inlägg

hmm jo nu när du säger det så kanske det är min adblocker jag har som stör men bilderna kommer ju upp utan problem :S 

vet inte hur jag gör för att lägga upp en bild i en tråd och är på tok för trött för att ta reda på det nu då jag vart i stockholm hela dagen och precis kommit hem

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang