Varmgarage i Göteborg med omnejd

yoshimitzu yoshi
30 juli 2012 · 38 Inlägg

Hej

Precis som tråden säger letar jag efter ett garage inför vintern så jag har någonstans att ställa pärlan med möjlighet att skruva. Annars behöver jag åka 20 mil för att komma åt ett garage smile minskar skruva möjligheterna betydligt.

Jag behöver inte mycket plats, jag är väldigt liten även om bilen kanske tar en del plats! Om ni känner någon eller rent av har ett som ni behöver dela eller hyr ut kontakta mig gärna så kan snacka mer om detaljer!


Mvh
Nicklas "yoshi" Berggren

SlimJim210
30 juli 2012 ·

Hittar du något vettigt där det finns fler platser är jag intresserad.

PlatinumRacing
30 juli 2012 · 597 Inlägg

yoshimitzu skrev:
Hej

Precis som tråden säger letar jag efter ett garage inför vintern så jag har någonstans att ställa pärlan med möjlighet att skruva. Annars behöver jag åka 20 mil för att komma åt ett garage smile minskar skruva möjligheterna betydligt.

Jag behöver inte mycket plats, jag är väldigt liten även om bilen kanske tar en del plats! Om ni känner någon eller rent av har ett som ni behöver dela eller hyr ut kontakta mig gärna så kan snacka mer om detaljer!


Mvh
Nicklas "yoshi" Berggren

Tjena, jag har fått ett erbjudande ang ett varmgarage/lokal på ca 210kvm i göteborg. Garaget är övervakat och fräscht. Jag har ännu inte tackat ja men överväger att göra detta om jag får ihop tillräckligt mycket med folk som vill hyra.

hyran kommer då behöva vara ca 1500 - 2000kr/mån beroende på hur många som vill hyra, för att täcka mina omkostnader. I lokalen finns även omklädningsrum och "vilo" rum.

Är vi tillräckligt många som är intresserade så kommer jag att ev slå till.

Verkar det intressant?
En fråga till övriga: Hur många kvm behöver varje person  15 - 20 - 30? Blir lättare att räkna ut kostnader etc om man vet hur mycket yta som går åt.

MVH

yoshimitzu yoshi
31 juli 2012 · 38 Inlägg

Jag är intresserad om prislappen landar där någonstans! Låter ju perfekt om jag ska vara ärlig.

Kan kolla om jag känner någon mer om du vill även om det är tveksamt! Hör med han som postade över vet jag!

D_Carlsson Bonntrimmare
31 juli 2012 · 620 Inlägg

PlatinumRacing skrev:

yoshimitzu skrev:
Hej

Precis som tråden säger letar jag efter ett garage inför vintern så jag har någonstans att ställa pärlan med möjlighet att skruva. Annars behöver jag åka 20 mil för att komma åt ett garage smile minskar skruva möjligheterna betydligt.

Jag behöver inte mycket plats, jag är väldigt liten även om bilen kanske tar en del plats! Om ni känner någon eller rent av har ett som ni behöver dela eller hyr ut kontakta mig gärna så kan snacka mer om detaljer!


Mvh
Nicklas "yoshi" Berggren

Tjena, jag har fått ett erbjudande ang ett varmgarage/lokal på ca 210kvm i göteborg. Garaget är övervakat och fräscht. Jag har ännu inte tackat ja men överväger att göra detta om jag får ihop tillräckligt mycket med folk som vill hyra.

hyran kommer då behöva vara ca 1500 - 2000kr/mån beroende på hur många som vill hyra, för att täcka mina omkostnader. I lokalen finns även omklädningsrum och "vilo" rum.

Är vi tillräckligt många som är intresserade så kommer jag att ev slå till.


Verkar det intressant?
En fråga till övriga: Hur många kvm behöver varje person  15 - 20 - 30? Blir lättare att räkna ut kostnader etc om man vet hur mycket yta som går åt.

MVH

Se till att skriva kontrakt med alla så inte du sätter dig själv i skiten om betalningar slutar komma.
I vårat garage har vi ca30m2 per person men det avgör ju också hur lokalen ser ut folk vill ju kunna ta sig in och ut....

Mvh Daniel

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv
SlimJim210
31 juli 2012 ·

PlatinumRacing skrev:

yoshimitzu skrev:
Hej

Precis som tråden säger letar jag efter ett garage inför vintern så jag har någonstans att ställa pärlan med möjlighet att skruva. Annars behöver jag åka 20 mil för att komma åt ett garage smile minskar skruva möjligheterna betydligt.

Jag behöver inte mycket plats, jag är väldigt liten även om bilen kanske tar en del plats! Om ni känner någon eller rent av har ett som ni behöver dela eller hyr ut kontakta mig gärna så kan snacka mer om detaljer!


Mvh
Nicklas "yoshi" Berggren

Tjena, jag har fått ett erbjudande ang ett varmgarage/lokal på ca 210kvm i göteborg. Garaget är övervakat och fräscht. Jag har ännu inte tackat ja men överväger att göra detta om jag får ihop tillräckligt mycket med folk som vill hyra.

hyran kommer då behöva vara ca 1500 - 2000kr/mån beroende på hur många som vill hyra, för att täcka mina omkostnader. I lokalen finns även omklädningsrum och "vilo" rum.

Är vi tillräckligt många som är intresserade så kommer jag att ev slå till.

Verkar det intressant?
En fråga till övriga: Hur många kvm behöver varje person  15 - 20 - 30? Blir lättare att räkna ut kostnader etc om man vet hur mycket yta som går åt.

MVH

Jag är intresserad. 30 kvadrat är ganska lagom tycker jag. Det är vad jag har idag och jag har gott om plats runt bilen. Men hamnar priset där runt är jag helt klart intresserad! Hör av dig när allt är klart!

Kebabfrulle
31 juli 2012 · 630 Inlägg

Vart i Göetborg finns garaget om man får fråga?

PlatinumRacing
2 augusti 2012 · 597 Inlägg

audicarsismine skrev:
Vart i Göetborg finns garaget om man får fråga?

Sorry för sent svar, har varit på resande fot pga konferens.

Lokalen finns i Hisingens industriområde.
Nu till det möjligtvis något tråkiga: Killen verkar ha fått en intressent som är intresserad av att teckna ett mångårigt kontrakt på hela byggnaden av honom, han sa till mig att han först ville diskutera detta erbjudande med intressenten och blir det inget deal med intressenten så är vi åter på bana.

Jag har ögonen öppna efter andra alternativ och har kommit i kontakt med ett par bolag som möjligtvis kan ha passande lokaler. Kommer uppdatera er så fort jag får något nytt på spåret eller ett svar från ovanstående hyresvärd.

Mvh

SlimJim210
15 augusti 2012 ·

PlatinumRacing skrev:

audicarsismine skrev:
Vart i Göetborg finns garaget om man får fråga?

Sorry för sent svar, har varit på resande fot pga konferens.

Lokalen finns i Hisingens industriområde.
Nu till det möjligtvis något tråkiga: Killen verkar ha fått en intressent som är intresserad av att teckna ett mångårigt kontrakt på hela byggnaden av honom, han sa till mig att han först ville diskutera detta erbjudande med intressenten och blir det inget deal med intressenten så är vi åter på bana.

Jag har ögonen öppna efter andra alternativ och har kommit i kontakt med ett par bolag som möjligtvis kan ha passande lokaler. Kommer uppdatera er så fort jag får något nytt på spåret eller ett svar från ovanstående hyresvärd.

Mvh

Något nytt?

PlatinumRacing
21 september 2012 · 597 Inlägg

SlimJim210 skrev:

PlatinumRacing skrev:

audicarsismine skrev:
Vart i Göetborg finns garaget om man får fråga?

Sorry för sent svar, har varit på resande fot pga konferens.

Lokalen finns i Hisingens industriområde.
Nu till det möjligtvis något tråkiga: Killen verkar ha fått en intressent som är intresserad av att teckna ett mångårigt kontrakt på hela byggnaden av honom, han sa till mig att han först ville diskutera detta erbjudande med intressenten och blir det inget deal med intressenten så är vi åter på bana.

Jag har ögonen öppna efter andra alternativ och har kommit i kontakt med ett par bolag som möjligtvis kan ha passande lokaler. Kommer uppdatera er så fort jag får något nytt på spåret eller ett svar från ovanstående hyresvärd.

Mvh

Något nytt?

Återigen ber jag om ursäkt för sent svar, väldigt många bollar i luften just nu vilket gör att jag inte hinner logga in på garaget.

Intressenten hyrde tyvärr hela byggnaden ink verksta´n. Jag har fått ett par erbjudanden fast dessa var antigen väldigt dåligt placerade, orimligt prissatta eller en blandning av båda.

MVH

Kebabfrulle
22 september 2012 · 630 Inlägg

Det är förjävla svårt med att hyra lokal, ser man en på t.ex. Blocket så är den borta dagen efter...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang