Stulet 10" bas + slutsteg

ep
19 mars 2007 · 2 Inlägg

När jag kom ut till min lilla pegga tidigt idag på morgonen så det första man ser är ett stort fyrkantigt hål i bakre sidofönstret, dörrarna var upplåsta, nedfällt baksäte också allt som låg i hansfacket och andra fack utslängt på golvet. Min baslåda och mitt slutsteg var självklart stulet. sad

Tjuvarna verkade veta vad de var ute efter och det verkade inte vara första gången som dom gjorde ett inbrott. Dom verkade ha skärt upp rutan med en kniv av något slag så de kunde köra in handen och öppna dörren. Man blir så j**la förbannad att folk inte kan låta bli andras grejer och hålla på att förstöra för andra.

Inte nog med det så ringer man till polisen och det enda de säger är att ringer vi inte till dig inom en timme så får du åka och fixa bilen någonstans.

Som tur va att min cd-spelare var kvar och min lite dyrare mini-räknare som tjuvarna antagligen inte fattade att det fanns lite värde i. Fronten till cd'n låg gömd i bilen så där missade de not. (Om Tjuvarna skulle se detta så kan jag berätta att mini-räknaren har mer värde än ljudet)

Så skulle ni hör något om en 10"magnat bas och ett 10"magnat slutsteg så är det bara och ringa till mig på 073-5466008

Tack!!

Peugeot 205Gti -89
Heavens_Gate
19 mars 2007 · 543 Inlägg

Jobbigt tråkigt när sånt här händer. E bara te att hoppas att det löser sig.
MVH

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1
Chrom Kapten Långsam
19 mars 2007 · 185 Inlägg

Surt sad

Kan dock vara lättare att snappa upp något om detta ifall du skriver ungefär var det skedde...

Senast redigerat av Chrom (19 mars 2007)

ep
19 mars 2007 · 2 Inlägg

Chrom skrev:
Surt sad

Kan dock vara lättare att snappa upp något om detta ifall du skriver ungefär var det skedde...

Österängen i Jönköping/Husqvarna.

Peugeot 205Gti -89
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang