Solarplexius toning någon som provat?

Black-star
26 mars 2007 · 101 Inlägg

Solarplexius toning någon som provat ? är liten sugen på att prova det ,tycker det är bra pris på det hela smile



http://www.tillbilen.se/solarplexius.html





tacksam för alla svar !

Senast redigerat av ColdBlade (26 mars 2007)

*Be Strong*Be Happy*
Volvo XC 70 "SMURFEN" (2002)
MilleN
26 mars 2007 · 9 108 Inlägg

Har hört både bra och dåliga saker.. Jag har köpt till min i alla fall, alla rutor även sidorutorna fram.. Får se hur det blir, är nog inte så svårsålt om jag skulle tröttna på att inte kunna hissa ner rutorna wink

Machin Fartmissbrukare
26 mars 2007 · 1 302 Inlägg

tror d finns en gammal tråd om detta...


jag hade d på en tidigare bil och var mycket nöjd med d.. d enda som e lite tragiskt är att man inte kan göra ner rutorna..

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
Mafghan
26 mars 2007 · 353 Inlägg

har det på min. Funkar utmärkt! Bakrutan samt sidorutor bak. Vevar ju inte ner mina sidorutor utan öppnar dom utåt så det funkar prima! Rekommenderas!

Enjoy....
Woot
26 mars 2007 · 85 Inlägg

Tycker det funkar utmärkt. Så är helnöjd.

Volvo V70R AWD "Saffransbullen" (1998)
Tom Darth Vader
26 mars 2007 · 1 644 Inlägg

Har det också, satt skitbra, enkel montering med

Braaaaap?
Mazda RX-7 FD3S "BRAAAAP" (1995)
Rancid Just Begun
26 mars 2007 · 143 Inlägg

Det finns ju ingen knapp för vanlig coupé i beställningsformuläret. Hur ska man göra dådå?

// Rancid
kvarten
26 mars 2007 · 36 Inlägg

Har haft det och va aldrig riktigt nöjd förutom priset då??
Nu har jag lämnat in för toning och kan säga att det var värt varenda öre kanon nöjd.
Smaken e ju olika

Hepp Hepp
frosth__ Team Kränghäng
26 mars 2007 · 657 Inlägg

Hade sånna på min saab.. VÄRSTA SKITEN.. skulle aldrig nånsin låta de komma nära min bil igen..

Men de kan ju varit fel monterat lr nåt.. såg inte alls bra ut..

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se
Zitram Säljare
26 mars 2007 · 140 Inlägg

ÄR SÅ JÄVLA DÅLIGT! Var i bråk med företaget i 3 veckor innan jag fick pengarna tillbaka, fick hota med Plus på SVT!

Volvo C30 T5 "Polestar Performance" (2007)
Machin Fartmissbrukare
26 mars 2007 · 1 302 Inlägg

kan juh tillägga att ja aldri skulle sätta d på nån "fin bil" .. men på en vanlig bruksbil funkar d ..

hade d på min 525 kombi..

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
Kornz Solfilmsmontör
26 mars 2007 · 947 Inlägg

Finns ju både fördelar o nakdelar. Står att man inte behöver ta hänsyn till ut och in sida. Måste bli jäkligt svårt o se ut på kvällen. En annan nackdel är att de blir lätt repigt och att de inte har något uv skydd som de flesta vanliga solfilmer har. Man kan lika bra köpa en färdigformad och färdig skuren sats från cfp.se tex. och då kan man även veva ner rutorna efter montage.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
speedfreak racing Arbetsnarkoman...
26 mars 2007 · 1 098 Inlägg

ser ingen skillnad på de å vanlig toning?? eller är det en sånn skivka som ä tonad som man sätter dit? kolla itne så noga på länken

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
Zitram Säljare
26 mars 2007 · 140 Inlägg

speedfreak racing skrev:
ser ingen skillnad på de å vanlig toning?? eller är det en sånn skivka som ä tonad som man sätter dit? kolla itne så noga på länken

Man ser stor skillnad. Plexet är nästan rödbrun, sen blir det som en spegel, svårt som fan att fästa på S40n. Jag ringde 100 gånger och dom kassade på luren när jag sa att jag ville skicka tillbaka allt.

Volvo C30 T5 "Polestar Performance" (2007)
Kornz Solfilmsmontör
26 mars 2007 · 947 Inlägg

Zitram skrev:

speedfreak racing skrev:
ser ingen skillnad på de å vanlig toning?? eller är det en sånn skivka som ä tonad som man sätter dit? kolla itne så noga på länken

Man ser stor skillnad. Plexet är nästan rödbrun, sen blir det som en spegel, svårt som fan att fästa på S40n. Jag ringde 100 gånger och dom kassade på luren när jag sa att jag ville skicka tillbaka allt.

Dålig kundservice kallas de smile

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
SPOOL OO=00=OO
27 mars 2007 · 132 Inlägg

Har det på min! man slipper ju veck å bubblor och på kvällen ser rutorna svarta ut men på dagen blir rutorna som en spegel! svårt att få dit skiten jag fick fel ruta till min så vi fick också ringa och töla:P

Det är bara döda fiskar som följer med strömmen
BMW 525 TDS e34 "Waffen" (1995)
BMW 328 CI E46 "SEIDL" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang