Filmer: GoPro Polaris supersport 550f

Odii
6 januari 2013 · 65 Inlägg

Tjena tänkte dela med mig av mina första skoter filmer. Filmat på en solig dag i skogarna runt umeå förra vintern med en Gopro hero, och redigerad i sony vegas pro 9. kanske inte det bästa föret, hyfsat mycke skare men jag gör så gått jag kan med min 550f.
Skulle vara tacksam om ni lämnar tips och saker jag kan förbättra till nästa film, för det kommer det garanterat bli!
skotern som används i filmen är Polaris supersport 550f -08 med endast 80mil på nacken


om man inte får ladda upp skoter filmer här så får jag be om ursäkt men har inte sätt något om att det är förbjudet big_smile
Första filmen:


Denna film är enbart med motor ljud cool

Andra filmen:

och denna är med musik och motorljud!

Hoppas ny gillade filmen isf kasta in en tummen upp och om ni vill ha mer premenuera på min kanal, gör också bil fimer big_smile

Senast redigerat av klokren1 (7 januari 2013)

Volvo v70 t5 "VIP" (1997)
Volvo 940 Turbo "Odiis 8v turbo" (1996)
Norde fotointresserad
6 januari 2013 · 2 307 Inlägg

Och så var det det där lilla med den inledande taggen "Film:" som jag påminnde dig om i din andra tråd i denna forumdel. Är snäll och lägger till den i rubriken denna gång med men se till att komma ihåg den till nästa gång så att det inte blir någon ful ovana.

Ett annat tips, som är mer personligt från min sida, är att man använder sig av taggen [youtube]länken[/youtube] så att man kan spela upp filmerna direkt i tråden och inte behöver länka sig vidare. Tror själv att det ger dig fler visningar, sett till hur jag själv brukar kunna göra.

Mvh mod

Odii
7 januari 2013 · 65 Inlägg

haha nu känner jag mig dum, kan lova dig att det blir rätt titel nästa  gång! big_smile
har fixat länkarna nu så ni slipper öppna en ny flick smile

Volvo v70 t5 "VIP" (1997)
Volvo 940 Turbo "Odiis 8v turbo" (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang