Någon som känner till Vparts.se?

loow Jävel
25 januari 2013 · 2 018 Inlägg

Även jag har bara goda erfarenheter därifrån. Man brukar kunna få schyssta erbjudanden på mejlen och även roliga tävlingar på facebook. smile
Trevlig internetbutik!

You got to risk it, to get the biscuit :)
Pim_Pim
25 januari 2013 ·

fegge_89 skrev:
Låter som ett seriöst och bra företag handlade ett par glödlampor därifrån och vart riktigt nöjd med effektiviteten i orderhandling och leverans tid.

Dock blev jag osäker på godisbiten då jag ej är van att sådant skickas med man vet ju alldrig om den är förgiftad hehe? tongue

Hhahah, helt paranoid ! tongue

fegge_89
25 januari 2013 · 1 302 Inlägg

Pim_Pim skrev:

fegge_89 skrev:
Låter som ett seriöst och bra företag handlade ett par glödlampor därifrån och vart riktigt nöjd med effektiviteten i orderhandling och leverans tid.

Dock blev jag osäker på godisbiten då jag ej är van att sådant skickas med man vet ju alldrig om den är förgiftad hehe? tongue

Hhahah, helt paranoid ! tongue

Hehe ibland så wink

Senast redigerat av fegge_89 (25 januari 2013)

Erick
25 januari 2013 · 4 767 Inlägg

fegge_89 skrev:
Låter som ett seriöst och bra företag handlade ett par glödlampor därifrån och vart riktigt nöjd med effektiviteten i orderhandling och leverans tid.

Dock blev jag osäker på godisbiten då jag ej är van att sådant skickas med man vet ju alldrig om den är förgiftad hehe? tongue

Låter som en dålig affärside att ta livet av sina kunder lol

Många webshoppar skickar ofta med godis, datorbutiker gör det nästan alltid smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang