Prenumerationerna försvinner..

Lygdman Amatör
6 mars 2013 · 488 Inlägg

Jag vet inte om fler har problemet. Men det har hänt vid ett flertal tillfällen att vissa av mina prenumerationer på projekttrådar i forumet försvinner helt utan anledning. Det är väldigt trökigt då det oftast är trådar som jag tycker är väldigt intressanta.. Är detta ett vanligt problem eller är det jag som gör något fel?

Gillar det mesta som någon lagt sin själ i...
JohnWayne
10 mars 2013 · 5 071 Inlägg

Har samma problem. Varför är det så?

chrizz Administratör
13 mars 2013 · 11 783 Inlägg

Hur har ni konstaterat att prenumerationen faktiskt försvunnit?

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
chrizz Administratör
13 mars 2013 · 11 783 Inlägg

Saken är den att den enda som kan ta bort din egen prenumeration är du själv, så frågan är om ni inte råkat göra det av misstag? T.ex. av misstag kommit åt länken längst ned på sidan där pagineringen befinner sig. Den ligger ganska nära där inser vi nu.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Lygdman Amatör
13 mars 2013 · 488 Inlägg

Vissa gånger har jag sett att jag kommit åt själv, men det har varit när jag kommenterat eller byter sida. Där emot har jag gått in på "min sida" sen kontoinställningar och prenumerationsöversikt när jag funderat varför det aldrig kommer några nya uppdateringar och där sett att det saknats flera trådar som jag följer. Men jag kan som sagt inte sätta fingret på varför vissa försvunnit därav frågan. Med vänlig hälsning, Jimmy

Gillar det mesta som någon lagt sin själ i...
chrizz Administratör
13 mars 2013 · 11 783 Inlägg

Jag tror att det mycket väl kan vara så att du kan ha kommit åt länken av misstag och inte lagt märke till det. Du har ju själv sagt att du märkt att du råkat göra det tidigare, då kan du mycket väl råkat gjort det utan att märka det också.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Lygdman Amatör
14 mars 2013 · 488 Inlägg

Det kanske kan vara läge att flytta länken lite i så fall? Eller göra den tydligare.

Gillar det mesta som någon lagt sin själ i...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang