Www.Laservarnare.se, Blivit blåst?

Paxter
14 april 2009 · 124 Inlägg

Har beställt ifrån www.Laservarnare.se för ett tag sedan men ej fått varorna.
Skickar mail men får inget svar
Någon som har handlat där som vet ifall man får sakerna eller om man blir blåst?

Mvh Patrik

Rand
14 april 2009 · 1 024 Inlägg

OBS! Bedragare på Laservarnare.info och Radarvarnare.com har stulit vår design. Vi är den enda officiella shoppen. så står det på sidan. det känns ju bra!

Senast redigerat av Rand (14 april 2009)

Toyota Supra TTC BPU "Leksaken" (1993)
Fredrik wilhelmsson Redlinefoto
14 april 2009 · 259 Inlägg

Säker på att du inte kommit in på fel sida? såhär står det på deras sida om du inte redan sett det...

"OBS! Bedragare på Laservarnare.info och Radarvarnare.com har stulit vår design. Vi är den enda officiella shoppen."

MVH Fredrik
Redlinefoto snart med hemsida :) när jag orkar pilla med det :P
Kia Ceed SW (2013)
Prolac
14 april 2009 · 123 Inlägg

OBS! Bedragare på Laservarnare.info och Radarvarnare.com har stulit vår design. Vi är den enda officiella shoppen.

säker på att du inte råkat beställa från nån av de`?den infon finns på .se hemsidan.annars vet jag inte nått om den sidan om den e säker eller ej

Hyundai accent "1.6 gls" (2004)
KimVsWorld Mästare
14 april 2009 · 2 947 Inlägg

Säker på att du beställde från Laservarnare.SE?

www.Laservarnare.se skrev:
OBS! Bedragare på Laservarnare.info och Radarvarnare.com har stulit vår design. Vi är den enda officiella shoppen.

EDIT: Två var före.

Senast redigerat av KimVsWorld (14 april 2009)

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Paxter
14 april 2009 · 124 Inlägg

big_smile jo de har jag ju självklart läst, fast vem vet dom kan ju lika gärna med vara bedragare

666_Beast
15 april 2009 · 1 863 Inlägg

Har en på jobbet som beställt därifrån, tog en jäkla tid så alla var övertygade om att han blivit lurad. Men efter nån månad fick han mail om att varnaren var på väg. Ett par dar senare hade han fått den. Så även om det tar tid så får man prylarna.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.
Xuri One Man Clan
15 april 2009 · 4 287 Inlägg

Jag hade beställt direkt från usa om jag hade varit du...jag beställde några cobra varnare i höstas... den modellen vi köpte kostade 2999kr här i swe...1200kr pejja kostade den i staterna

Volvo s40 (2001)
Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Paxter
15 april 2009 · 124 Inlägg

666_Beast skrev:
Har en på jobbet som beställt därifrån, tog en jäkla tid så alla var övertygade om att han blivit lurad. Men efter nån månad fick han mail om att varnaren var på väg. Ett par dar senare hade han fått den. Så även om det tar tid så får man prylarna.

Okej:) vad bra då känns de ju lite bättre iaf

wilhelmboy
17 april 2013 · 1 Inlägg

Beställde en Cobra XRS 9345 därifrån för några veckor sedan. Pengarna drogs efter nån dag och varnaren kom direkt från usa efter ca 2,5 vecka. Så långt allt väl. Men är inte alls nöjd med produkten. Den piper i tid och otid och varnar för allt, utom just polisens fartkontroller. Fick tips av en kompis var de stod, körde dit för att testa om den reagerade. Såg att de "skjöt" på mig men varnaren reagerade inte alls. Tyckte det verka konstigt eftersom den för övrigt verkar vara så himla känslig. Vände och körde dit igen men samma resultat, visa inte ett skit när jag för andra gången körde förbi kontrollen.

Mailade laservarnare.se och ligger på om ett återköp men de har aldrig svarat på mina mail.

Verkar inte alls vara något seriöst företag.

Senast redigerat av wilhelmboy (17 april 2013)

cewee
17 april 2013 · 349 Inlägg

En jobbar polare beställde där ifrån, först tog det över 1månad att få sin vara och sen fick han inge svar när han frågade vart hans varnare höll till någonstanns. Tiden gick och han lyckades få fram information om företaget och vem som var ansvarig och fick tag i personen på privata sätt. Då svarade han och sa att han glömt skickat varan och gjorde det på en gång. Som sagt så kom varan 3dagar senare och då var det lugnt. Men då kom nästa problem, som wilhelmboy säger, varnaren fungerade knappt samt att det inte var den modellen han beställd. En liknande men inte samma produkt som vid beställning. Så han försökte få tag på honom igen för ett återköp.. Men det gick inge vidare. Efter en massa bråk och tjaffs så fick han tag på honom och hotade med någon stämning via någon lag hit o dit som han har stenkoll på.. Och då blev han plötsligt mycket mjukare och betalade tillbaka pengarna direkt och min polare skickade tillbaka varan.

Jag vet inte exakt alla detaljer men vad han berättat så får man en känsla utav att det är ett riktigt skojar företag och den killen som var ansvarig hade noll koll på vad han höll på med..

Senast redigerat av cewee (17 april 2013)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang