Ang. Leka civilpolis

zwich Saab raggare : )
13 april 2007 · 887 Inlägg

Åkte hem från södertälje ( efter identifierat min stulna 9000 aero big_smile ) iaf så körde jag om några bilar påväg hem.. wink men så efter jag kört om en skoda börja den blinka.. rätt kul eftersom dagen innan läste jag en tråd om det var lagligt att leka polis sådär..

och han blinka inte bara en gång.. utan han börja blinka i ett mönster.. antagligen för att göra mig rädd.. men jag körde på .. Men så tänkte jag .. hmm.. roll om jag staannar upp lite så kan jag lägga mig jämsides med honom / henne..

Problemet var.. vi låg på motorväg.. jaja tänkte jag.. börja bromsa in.. han såg det.. börja bromsa in med.. la mig i mittfilen (3 filigt ).. saktare.. saktare.. tills vi stod stilla.. han våga inte köra om lol
slutade med att efter vi stått där ett tag.. kom en porsche och la sig på tutan på mig... vilket resulterade i att jag var tvungen att åka ifatt och tuta mig förbi honom me tongue


SLUTA LEK POLISER ERA SMÅ MUPPAR!!

Senast redigerat av zwich (13 april 2007)

Turbo.. Because Im worth it :)
Skaune
13 april 2007 ·

Jag kan på sätt o vis förstå dig, men trafiken är ett spel, reglerna är satta, andra trafikanter ger sin in i "spelet" eller trafiken, dom kanske inte uppskattar att du blåser förbi dom i en jäkla fart, nu säger jag inte att DU gjorde det, men andra medtrafikanter kan känna obehag av att andra kör för fort, det finns fler än just "jag" i trafiken, man ska visa hänsyn, men självfallet tycker jag inte att man ska leka civilpolis för att någon kör förbi en på motorvägen! Det är upp till farbror blå! Inte den civile bilisten!

Heinevik busare
13 april 2007 · 157 Inlägg

haha okej smile roligt

ps , CIVIL wink

Calibra <3
zwich Saab raggare : )
13 april 2007 · 887 Inlägg

Axor skrev:
Jag kan på sätt o vis förstå dig, men trafiken är ett spel, reglerna är satta, andra trafikanter ger sin in i "spelet" eller trafiken, dom kanske inte uppskattar att du blåser förbi dom i en jäkla fart, nu säger jag inte att DU gjorde det, men andra medtrafikanter kan känna obehag av att andra kör för fort, det finns fler än just "jag" i trafiken, man ska visa hänsyn, men självfallet tycker jag inte att man ska leka civilpolis för att någon kör förbi en på motorvägen! Det är upp till farbror blå! Inte den civile bilisten!

ofc så ska man respektera folk osv.. men.. visst.. man kan blinka nån gång o så.. och om dom blir så jääävla störda.. ring polisen.. det är deras jobb. OCH om man vill hålla på o leka .. då ska man fan kunna stå för de, alltså typ ta ett  snack om de.. inte bara fega o stå bakom.

Turbo.. Because Im worth it :)
zwich Saab raggare : )
13 april 2007 · 887 Inlägg

Heinevik skrev:
haha okej smile roligt

ps , CIVIL wink

Jag stavar allt som de låter cool

Turbo.. Because Im worth it :)
Skaune
13 april 2007 ·

zwich skrev:

Axor skrev:
Jag kan på sätt o vis förstå dig, men trafiken är ett spel, reglerna är satta, andra trafikanter ger sin in i "spelet" eller trafiken, dom kanske inte uppskattar att du blåser förbi dom i en jäkla fart, nu säger jag inte att DU gjorde det, men andra medtrafikanter kan känna obehag av att andra kör för fort, det finns fler än just "jag" i trafiken, man ska visa hänsyn, men självfallet tycker jag inte att man ska leka civilpolis för att någon kör förbi en på motorvägen! Det är upp till farbror blå! Inte den civile bilisten!

ofc så ska man respektera folk osv.. men.. visst.. man kan blinka nån gång o så.. och om dom blir så jääävla störda.. ring polisen.. det är deras jobb. OCH om man vill hålla på o leka .. då ska man fan kunna stå för de, alltså typ ta ett  snack om de.. inte bara fega o stå bakom.

Tror nog inte bilisten var beredd på ett snack, han ville nog bara göra klart för dig att han tyckte det gick för fort!tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang