Luftpistol via postorder

Volwo
16 juni 2013 · 50 Inlägg

Hoj, lillbrosan fyller snart 15 och jag har tillsammans med min storebror lagt ihop pengar till en luftpistol på hobbex som han tjatat om. Jag satte mig ner och beställde den. Tog den på postorder. Problemet är att jag är 17...
Hur kommer de bli sen på Ica när jag ska hämta ut paketet?? Det stog ingenstans på hobbex hemsida att man skulle vara 18 år eller äldre för att köpa pistolen? Jag angav ju mitt personnummer och då borde de ju inte ha gått att beställa om man vore för ung?
Sitter hör orolig om att jag inte kommer kunna hämta ut paketet, och vad händer då med det??? Fan att vi inte beställde på brorsans namn hmm

Är orolig då farsan säger att jag inte kommer kunna plocka ut det när jag jag berättade om att jag hade beställt den. "Men då får väl brorsan hämta ut det då?" Nej det måste vara du sa han då. Fan.

Volwo
16 juni 2013 · 50 Inlägg

Kollade på hobbex hemsida det stog att man kunde beställa på postorder  om man var under 18 och hade förälders underskrift. Vart ska man lämna den underskriften!? På Ica? (Alla paket kommer dit här i byn)

Emil_sb
17 juni 2013 · 210 Inlägg

Ta med dig farsan när du hämntar ut paketet bara, ska nog inte vara några problem.

Kolla gärna in mitt Audi A4 Projekt!
horbybonnen
18 juni 2013 · 1 160 Inlägg

bara prova. har dom skickat så tror jag inte posten bryr sig

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang