Är iaf en Cheva silverado 1.5 hytt med 8 fot flaket.
Just nu är de air ride monterat,men det var inte de bästa o inte tillräckligt låg
Så de som ska göras är o bygga om hjulupphängning i fram,montera 4-link bak,kuddar o notcha ramen,shaved doors, o nya fälgar ..
Sen ska såklart biljävel lackeras om,flames e inte riktigt min grej,sen beroende på hur långt jag hinner blir de ljudbygge o bygga om hela inredningen,panel,tak,dörrsidor mm mm..
förresten jag vill också ha airbags på min galant då jag vill att ska bli slammed:D men ser inte ut som om folk tillverkar för just galant, går det och göra om några billiga airbags så att de passar till min bil? göra om fästet
i fram är de nog lättast o köpa färdiga ben med kuddar på,finns till vissa tyska modeller,sen i bak borde det gå att bygga om med enkla bälgar o svetsa egna fästen.
Kolla http://jebs.se/ ifall han kan ha till fram från någon annan bil,ifall du kan bygga om
Mvh
thegalant skrev:
blir kul och se när den är klar
förresten jag vill också ha airbags på min galant då jag vill att ska bli slammed:D men ser inte ut som om folk tillverkar för just galant, går det och göra om några billiga airbags så att de passar till min bil? göra om fästet
Idag vart de riktig skit göra,skrapa underreds massa från ram o bakaxel. Så imorn ska förhoppningsvis bilen skickas på blästring! Blästrade även lite delar.
Har även tagit ner tanken,o måttat lite hur nya rörbalkar o sånt ska ligga