Garage finnes i göteborg, bra läge.

PlatinumRacing
17 januari 2013 · 597 Inlägg

Hej,

Jag har varit på jakt efter en fräsh lokal med bra läge i Göteborg ett bra tag. Jag kom idag (Alldeles nyss) i kontakt med en uthyrare som erbjöd mig en lokal som matchar mina behov.

Lokalen är på 100+ kvm det får plats med 4 - 5bilar, en stor port ingår och läget är superbra. Jag ska åka dit imorgon på ett möte med uthyraren samt kolla in lokalen lite noggrannare.

Pris: Lokalen ligger på ca 8000kr med moms detta innebär att:
Blir vi 5 personer kostar lokalen 1600kr/månad
Blir vi 4 personer kostar lokalen 2000kr/månad
Blir vi färre än 4 står jag för mellanskillnaden tills vi fått tag på fler garage polare

Just nu är bara en plats tagen (av mig) Imorgon kommer ev en kompis till mig att reservera en plats.
Detta gör att jag just nu söker 3 personer till (4 om kompisen inte tar en plats). Möjlighet till att förvärva mer av lokalen finnes om vi blir 6 personer som hyr då får vi ca 200kvm för 2000kr/mån.

Hör av er här i tråden ifall detta skulle vara av intresse, priset är oslagbart enligt mig som sökt ett bra tag och läget är nära centrum.

MVH

Senast redigerat av PlatinumRacing (17 januari 2013)

Kebabfrulle
17 januari 2013 · 630 Inlägg

Intresset finns definitivt, dock inte förräns i sommar har jag råd, så om det finns platser kvar då så kanske man kan lösa något!
Vart finns detta garage?

PlatinumRacing
17 januari 2013 · 597 Inlägg

audicarsismine skrev:
Intresset finns definitivt, dock inte förräns i sommar har jag råd, så om det finns platser kvar då så kanske man kan lösa något!
Vart finns detta garage?

Garaget ligger vid ringön i princip direkt efter bron som går från centralen till hissingen. Jag jobbar hårt på att få ihop tillräckligt med folk, lite onödigt och chansa o ligga ute med massa pengar själv.

Jag får se hur mötet går imorgon då jag inte känner att jag vill skriva kontrakt förrän jag vet att vi blir tillräckligt många.

Min backupplan ifall vi inte blir tillräckligt många är en verkstad 10min utanför göteborg som är tillgänglig först i maj/juni, detta gör att jag får mer tid på mig att samla ihop lite folk.

Kebabfrulle
17 januari 2013 · 630 Inlägg

PlatinumRacing skrev:

audicarsismine skrev:
Intresset finns definitivt, dock inte förräns i sommar har jag råd, så om det finns platser kvar då så kanske man kan lösa något!
Vart finns detta garage?

Garaget ligger vid ringön i princip direkt efter bron som går från centralen till hissingen. Jag jobbar hårt på att få ihop tillräckligt med folk, lite onödigt och chansa o ligga ute med massa pengar själv.

Jag får se hur mötet går imorgon då jag inte känner att jag vill skriva kontrakt förrän jag vet att vi blir tillräckligt många.

Min backupplan ifall vi inte blir tillräckligt många är en verkstad 10min utanför göteborg som är tillgänglig först i maj/juni, detta gör att jag får mer tid på mig att samla ihop lite folk.

Backupplanen låter helt klart intressant då det passar mig mer eller mindre perfekt!

Hör av dig om hur det går osv smile

TL_Lifestyle Tekniker
18 april 2013 · 552 Inlägg

Är jag för sent ute? Har en till som är intresserad om plats finns

I just smoked your V8 &
You call me a cheater
But your just mad
You can't catch a 2 litre
SixtenP
13 oktober 2013 · 120 Inlägg

Vad har hänt? Finns det någon garageplats?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang