2845
Sök

kategoritillhörighet?:S

126 Inlägg
6 maj 2007
Trådstartare
#1
Är så att jag köpte ny bil i fredags, riktigt nöjd:D och la upp den går här på garaget:P men sen när jag skulle ansöka om kategoritillhörighet, så blev jag nekad, har sett fler corvetter som har både Exclusive och power som kategoritillhörighet, men jag blev nekad:S varför?sad

Sponsorer och Samarbetspatners:
R. Björk Trading AB
JM Däck
Spacer.se

126 Inlägg
6 maj 2007
Trådstartare
#2
Volvo och MB RULES skrev:
bjooork skrev:
Är så att jag köpte ny bil i fredags, riktigt nöjd:D och la upp den går här på garaget:P men sen när jag skulle ansöka om kategoritillhörighet, så blev jag nekad, har sett fler corvetter som har både Exclusive och power som kategoritillhörighet, men jag blev nekad:S varför?sad
antagligen har den inte de hästkrafter som behövs för power?
behövs 300hk för power, c5:an har 345 org:P

Sponsorer och Samarbetspatners:
R. Björk Trading AB
JM Däck
Spacer.se

1 926 Inlägg
6 maj 2007
#3
bjooork skrev:
Volvo och MB RULES skrev:
bjooork skrev:
Är så att jag köpte ny bil i fredags, riktigt nöjd:D och la upp den går här på garaget:P men sen när jag skulle ansöka om kategoritillhörighet, så blev jag nekad, har sett fler corvetter som har både Exclusive och power som kategoritillhörighet, men jag blev nekad:S varför?sad
antagligen har den inte de hästkrafter som behövs för power?
behövs 300hk för power, c5:an har 345 org:P
ja då har ju c5:an 45 hästar till godo för power ? tongue

126 Inlägg
6 maj 2007
Trådstartare
#4
Spelis skrev:
bjooork skrev:
Volvo och MB RULES skrev:

antagligen har den inte de hästkrafter som behövs för power?
behövs 300hk för power, c5:an har 345 org:P
ja då har ju c5:an 45 hästar till godo för power ? tongue
Precis:P man blir lite less när man blir nekad:(

Sponsorer och Samarbetspatners:
R. Björk Trading AB
JM Däck
Spacer.se

945 Inlägg
6 maj 2007
#5
Du har ju inte ens en C5 online?


Administratör
2 978 Inlägg
6 maj 2007
#6
Den vanligaste orsaken är att den saknar information om du läser under regler så står det att bilar utan tillräcklig info kan nekas kategoritillhörighet. Om det va så att du hade all info på bilen så vet jag faktiskt inte varför du blev nekad utan att titta på bilen.... C5 är på gränsen till att få exlusive dom som har det kan ha fått det tidigare pga att c6 är nyare och dyrare så får den lite förtur så att säga..... Men som sagt det kanske va en c6a du la upp ta bilen online så vi ta en titt igen...

En kopp av den svarta såsen...

126 Inlägg
6 maj 2007
Trådstartare
#7
Sir_x skrev:
Du har ju inte ens en C5 online?
Hade det igår!

Sponsorer och Samarbetspatners:
R. Björk Trading AB
JM Däck
Spacer.se

126 Inlägg
6 maj 2007
Trådstartare
#8
Goffen skrev:
Den vanligaste orsaken är att den saknar information om du läser under regler så står det att bilar utan tillräcklig info kan nekas kategoritillhörighet. Om det va så att du hade all info på bilen så vet jag faktiskt inte varför du blev nekad utan att titta på bilen.... C5 är på gränsen till att få exlusive dom som har det kan ha fått det tidigare pga att c6 är nyare och dyrare så får den lite förtur så att säga..... Men som sagt det kanske va en c6a du la upp ta bilen online så vi ta en titt igen...
Kan va det det, att det inte va tillräckligt med info:P
Bara att prova sen igen:P

Sponsorer och Samarbetspatners:
R. Björk Trading AB
JM Däck
Spacer.se


Sök