Audi A4 Stcc edition style and some tuning.

Audi_powah
27 april 2011 · 1 515 Inlägg

patrick_90 skrev:

Audi_powah skrev:
Ser riktigt bra ut! Jag skulle dock inte ha ut-blåsen du har då jag tycker att det ser extremt fult ut, både bakifrån och ifrån sidan..Men annars ser det riktigt bra ut! big_smile

Och som sagt, alla tycker olika wink

hehe tackar, precis men du skall höra soundet du får av det liknar 5ans ljud grymt skönt och ricktigt gött blickfång när man glider i stan wink

BRRRRROOM BRROOOM!!? big_smile Kanske ses på några träffar iår, skulle vara kul att se den live också smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
patrick_90
27 april 2011 · 347 Inlägg

Audi_powah skrev:

patrick_90 skrev:

Audi_powah skrev:
Ser riktigt bra ut! Jag skulle dock inte ha ut-blåsen du har då jag tycker att det ser extremt fult ut, både bakifrån och ifrån sidan..Men annars ser det riktigt bra ut! big_smile

Och som sagt, alla tycker olika wink

hehe tackar, precis men du skall höra soundet du får av det liknar 5ans ljud grymt skönt och ricktigt gött blickfång när man glider i stan wink

BRRRRROOM BRROOOM!!? big_smile Kanske ses på några träffar iår, skulle vara kul att se den live också smile

hehe a fast skall sälja den nu den är ute på annons!

Patrick^^
Audi A7 3,0Tdi Quattro "Fete Audin" (2012)
Deko
10 mars 2014 · 198 Inlägg

Jävlar vilken snygg bil. Är dock fundersam varför min ser så himla "trött" ut med ögonlocken.
Ang avgassystemet, vad exakt har du gjort där (sorry lite lat o läsa så här dags på dygnet), riktigt brutalt ljud som jag gillar

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang