Flertal inbrott - Eskilstuna

jetta16v
13 maj 2007 · 1 534 Inlägg

Så löjligt, som att säga, ett gäng med svenskar slog ned min bror, alla svenskar är pundare...
PS. jag är halvturk

fruud
13 maj 2007 ·

jetta16v skrev:
Så löjligt, som att säga, ett gäng med svenskar slog ned min bror, alla svenskar är pundare...
PS. jag är halvturk

vad är löjligt? att jag är förbannad över inbrott i min bil?

FireTraXX DFFL
14 maj 2007 · 9 020 Inlägg

fruud skrev:
Jag menade inte alls att slänga något påhopp på någon, bara kommentarade att deras bilar är oskadda, deras bilar stog vid tillfället på plats men har ingen skada skedd... Så FireTraXX, tar du åt dig av någon anledning så får du göra det...

jaja, du drog samma semi-rasistiska skitpropaganda som alla bönder...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Team-Adolfsson Gödseldräng
14 maj 2007 · 4 529 Inlägg

FireTraXX skrev:

fruud skrev:
Jag menade inte alls att slänga något påhopp på någon, bara kommentarade att deras bilar är oskadda, deras bilar stog vid tillfället på plats men har ingen skada skedd... Så FireTraXX, tar du åt dig av någon anledning så får du göra det...

jaja, du drog samma semi-rasistiska skitpropaganda som alla bönder...

bönder yikes
så du mena att alla bönder är rasister då eller ?
är ju ungefär samma sak som om jag skulle säga att du är en nazist för att du är stadsbo
du hade aldrig levt om det inte funnits bönder så sluta klaga på dom
tar åt mig för att jag själv varit bonne hela mitt liv och det är alltid bara skit snack om alla bönder men ni vet inte ett jävla skit om vilket jävla slit göra det är
så sluta snacka en jävla massa skit som du inte vet nånting om

boston3 pensionär
14 maj 2007 · 31 Inlägg

FireTraXX skrev:
Tycker bara det är så jävla löjligt.

Alltid samma sak i dessa trådar:
"Jävla svartskallar som snor allt.
Att de inte kan skilja på ditt o mitt..."
O.S.V.

Samma dryga jävla klagosång om hur dåligt det är med utlänningar i sverige.

ja men de e ju helt rätt.DE E JU MOHAMMED O HANS VÄNNEN SOM STÅR FÖR MINST 90% ALL SKIT I DETTA FINA GOA SVERIGE! Nä fy fan släng ut skiten!!

FireTraXX DFFL
14 maj 2007 · 9 020 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:
bönder yikes
så du mena att alla bönder är rasister då eller ?
är ju ungefär samma sak som om jag skulle säga att du är en nazist för att du är stadsbo
du hade aldrig levt om det inte funnits bönder så sluta klaga på dom
tar åt mig för att jag själv varit bonne hela mitt liv och det är alltid bara skit snack om alla bönder men ni vet inte ett jävla skit om vilket jävla slit göra det är
så sluta snacka en jävla massa skit som du inte vet nånting om

Vaddå?
Får inte jag påstå osanna saker?
Och varför får jag inte det isåfall?
Min erfarenhet av bönder är att de/ni är stenhårda rasister.
Hans erfarenhet av utlänningar är att de är tjuvar.
Ifall han får lov att dra alla över en kam, då får fan ta mig jag med det.

boston3 skrev:
ja men de e ju helt rätt.DE E JU MOHAMMED O HANS VÄNNEN SOM STÅR FÖR MINST 90% ALL SKIT I DETTA FINA GOA SVERIGE! Nä fy fan släng ut skiten!!

Du är efterbliven.

Senast redigerat av FireTraXX (14 maj 2007)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Tinoz 10 sec före dig...
14 maj 2007 · 540 Inlägg

herre jesus.. vill man ge sig in i denna diskution? i mitt jobb möter jag svin av alla slag.. mycket "blattar" och mycket svenskar.. dom är rätt kassa i huvudet..

men den dagen det händer dig... jag vet hur du känner hade inbrott i min bil.. var det första som fassan sa säkert någon blatte som ska ha en ny anläggning till sin bil..

men hur kan man veta att det är en blatte? dom lämnar inget klistermärke där det står " inbrottet i din bil, utfört av en kravmärkt blatte"

tänk efter lite.....

Andreashakansson Jag är en av dom, Busen på vägarna
14 maj 2007 · 277 Inlägg

boston3 skrev:

FireTraXX skrev:
Tycker bara det är så jävla löjligt.

Alltid samma sak i dessa trådar:
"Jävla svartskallar som snor allt.
Att de inte kan skilja på ditt o mitt..."
O.S.V.

Samma dryga jävla klagosång om hur dåligt det är med utlänningar i sverige.

ja men de e ju helt rätt.DE E JU MOHAMMED O HANS VÄNNEN SOM STÅR FÖR MINST 90% ALL SKIT I DETTA FINA GOA SVERIGE! Nä fy fan släng ut skiten!!

Jag håller med dej!
men det finns även svenskar som stjäler mkt, men MEST invandrare

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"
FireTraXX DFFL
14 maj 2007 · 9 020 Inlägg

Sheriffen_ skrev:

boston3 skrev:

FireTraXX skrev:
Tycker bara det är så jävla löjligt.

Alltid samma sak i dessa trådar:
"Jävla svartskallar som snor allt.
Att de inte kan skilja på ditt o mitt..."
O.S.V.

Samma dryga jävla klagosång om hur dåligt det är med utlänningar i sverige.

ja men de e ju helt rätt.DE E JU MOHAMMED O HANS VÄNNEN SOM STÅR FÖR MINST 90% ALL SKIT I DETTA FINA GOA SVERIGE! Nä fy fan släng ut skiten!!

Jag håller med dej!
men det finns även svenskar som stjäler mkt, men MEST invandrare

Ni får gärna visa statistik...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
PeterNorrk Arbetslös luffare :'(
14 maj 2007 · 271 Inlägg

Tinoz skrev:
herre jesus.. vill man ge sig in i denna diskution? i mitt jobb möter jag svin av alla slag.. mycket "blattar" och mycket svenskar.. dom är rätt kassa i huvudet..

men den dagen det händer dig... jag vet hur du känner hade inbrott i min bil.. var det första som fassan sa säkert någon blatte som ska ha en ny anläggning till sin bil..

men hur kan man veta att det är en blatte? dom lämnar inget klistermärke där det står " inbrottet i din bil, utfört av en kravmärkt blatte"

tänk efter lite.....

haha skulle fan va rätt bra om man gav alla kriminella klistermärken tongue så man kunde föra lite statistik om det är svenskar eller invandrare som snor mest...


det kan vara så att invandrarnas bilar vart skonade för tjuven i fråga kanske kände dom eller viste vilka dom va...alt. kanske dom kollade in o inte såg nåt av värde...

åter till ämnet...

jävla synd om dej... synd att inte folk kan köpa eget istället för o gå på oskyldiga...

Andreashakansson Jag är en av dom, Busen på vägarna
14 maj 2007 · 277 Inlägg

tjuvar precis överralt..finns knappt inget som håller tjuvarna borta längre! va ska man göra?
lider med dej! hade samma problem för nårra månader sen tog allt och förstörde mitt nya framsystem för dom fick inte bort det

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"
Chrillee House/Trance diggare
14 maj 2007 · 287 Inlägg

Nä Eskilstuna har blivit risigt med brottslighet. sad

chrizz Administratör
14 maj 2007 · 11 783 Inlägg

Nu räcker det!

Trådskaparen har inte ens uttalat sig rasistisk på något sätt som jag ser på det. Tråden hade varit låst för längesen isåfall.

Tråd låst nu i vilketfall då vissa inte kan låta bli och börja tjaffsa med varandra så fort tillfälle ges.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang