Uppskattad effekt med följande saker

opeldrifter
23 juni 2014 · 1 253 Inlägg

volvodrajvor skrev:

opeldrifter skrev:
Hade man haft råd hade jag bänkat den direkt för att få svar tongue

Om någon vill ta över den så pm:a smile

Hehe ok smile sälj inte! dra till Tm-Racing och snacka lite med dem istället tongue

Fick mail av Thomas på TM och han sa att drygt 310-320 hk är det i maskineriet. Och då ärliga hk inte my little ponny hästar som han sa andra firmor lovar :p

Ja jag skulle gärna ha den kvar men behovet av en barnvänlig kärra är för stort sad  vet inte hur man ska göra.

Senast redigerat av opeldrifter (23 juni 2014)

Lev livet nu innan det är för sent
volvodrajvor
23 juni 2014 · 313 Inlägg

opeldrifter skrev:
Fick mail av Thomas på TM och han sa att drygt 310-320 hk är det i maskineriet. Och då ärliga hk inte my little ponny hästar som han sa andra firmor lovar :p

Ja jag skulle gärna ha den kvar men behovet av en barnvänlig kärra är för stort sad  vet inte hur man ska göra.

Hehe låter rimligt tongue okies, 855 är väl annars ganska rymlig

Volvo C70 T5 "RR70" (2000)
opeldrifter
23 juni 2014 · 1 253 Inlägg

volvodrajvor skrev:

opeldrifter skrev:
Fick mail av Thomas på TM och han sa att drygt 310-320 hk är det i maskineriet. Och då ärliga hk inte my little ponny hästar som han sa andra firmor lovar :p

Ja jag skulle gärna ha den kvar men behovet av en barnvänlig kärra är för stort sad  vet inte hur man ska göra.

Hehe låter rimligt tongue okies, 855 är väl annars ganska rymlig

Visst är den rymlig men lite för stötig för att köra kidsen i och så gillar jag inte 6 puckad sinter kopplignen. För mycket på och av. Inget mellanting typ tongue Värdelöst i stan o i köer big_smile

Lev livet nu innan det är för sent
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang