Idioter som inte kan skilja på mitt och ditt...igen!

Android
19 maj 2007 · 892 Inlägg

Är lite arg så jag avreagerar mig lite!

Igår så upptäckte jag att min sketna gamla bil som har varit avställd sedan februari var borta. Anmälde den stulen, och polisen ringde nyss...de hade hittat bilen mitt i vägen i Rinkeby. Så nu var det bara att ringa bärgaren och få skitbilen hemkörd igen, 1800:- fattigare!

Det jag är arg över är att det är några skithuvuden som "har behövt en bil för natten", och då gör mig fattigare, samt att polisen ringer kl 00.30 på natten och lassar över ansvaret för en "bil som står mitt i vägen" på mig.

Jag är ju glad över att det inte var någon värdefullare bil jag blev av med, men det är också kul att betala för att få hem en bil utan direkt värde.

Bah!

Ska man behöva ta med sig tändstiftskablarna varje gång man går ifrån bilen!?

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
decib3L Körv
19 maj 2007 · 3 535 Inlägg

Tråkigt där för dig sad Vad var det för bil?

Truckdriving Man
Android
19 maj 2007 · 892 Inlägg

Ford scorpio -92'a. Inte mycket att hurra för, rostig och gammal, men den är ju ändå min pärla, so...

Kan ju iaf skratta mig hes över deras miner när soppan tog slut. Den hade kanske 6l kvar i tanken, och trippmätaren stod på 9 mil, varav 5 hade kanske jag kört. Bensinmätaren var ju trasig också, så det måste varit intressant när den stannade.

Utöver det så var ju förståss tändningen helt kass, så inte går den att starta heller...så det blir väl kanske äntligen skroten nästa, såvida ingen vill ha en reservdelsbil? roll

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
decib3L Körv
19 maj 2007 · 3 535 Inlägg

hehe okej smile Jävligt pissigt att behöva betala 1800 spänn för å bärga skiten tongue

Truckdriving Man
ironhead volvoraggare
19 maj 2007 · 4 776 Inlägg

ja man får nog ta med sig tändstiftkablarna varje gång ju hehe  fan kan inte folk  ge fan i ens bilar

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Android
29 maj 2007 · 892 Inlägg

WOHO!
Igår fixade jag tändningslåset, plockade bort resterna av rattlåset och laddade batteriet...och den startade direkt! Hostade inte ens!

Så nu kan man med gott samvete försöka kränga den som skrotbil/renoveringsbil. smile

...meningslös post, yes, men jag är bara glad över att den faktist funkade efter stölden! big_smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang