Volvo s60

Planen är att göra den lite mer personlig utan att förstöra funktion eftersom det är vardagsbil och används till det mesta.
  • 12 Följare
  • 14 895 Visningar
  • Uppdaterades senast 13 december 2014
skalmannotv
3 december 2014 · 28 Inlägg

spokenratt skrev:
Högtryck funkar, men även att gnugga hårt med micro trasa brukar funka!

tack för tipset!

Volvo s60 (2001)
skalmannotv
3 december 2014 · 28 Inlägg

nästan allt är klart med steron, dock lite strul...

Köpte ju en connects2 anslutning från jvc till v70n då det skulle vara samma som till s60 vilket låter logiskt och har kopplat in den rätt(tror jag) och alla knappar funkar utom volym+ som gör nånting konstigt, när jag trycker på den under en låt på skiva så startar låten om, någon som vet vad som kan va fel?

ett till problem jag har är att det inte kommer nått ljud när jag ska spela ljud via ipod interface, jag får upp låtinfo och tiden på låten tickar men inget ljud och har provat med flera ipod enheter? Förhoppningsvis hittar jag nånting om det i manualen men hjälp uppskattas.

sen är det bara remote kabeln som ska kopplas in

Volvo s60 (2001)
whose
11 december 2014 · 1 330 Inlägg

Fin tråd kommer följas kanske dyker upp nån ide till mitt projekt smile

skalmannotv
13 december 2014 · 28 Inlägg

ipod interfacet är ordnat med hjälp av lite inställningar och tyvärr så går det inte att få rattknapparna att fungera engligt den info jag har fått och det är för att dom tidiga s60 har ett Mitsubishi system till skillnad från 03 och uppåt som har Bosch

Volvo s60 (2001)
miken
3 maj 2015 · 139 Inlägg

hejsan! Läste att du bytt skärmblinkersen fick du dit dom med packningen som fäljde med?
måste byta då mina har pajjat och köpte nya från vparts men går inte få dit och på mina orginal satt det ingen packning hur var det på din?

Volvo V70n 2.5T "Lågmilarn" (2005)
spokenratt
3 maj 2015 · 3 860 Inlägg

miken skrev:
hejsan! Läste att du bytt skärmblinkersen fick du dit dom med packningen som fäljde med?
måste byta då mina har pajjat och köpte nya från vparts men går inte få dit och på mina orginal satt det ingen packning hur var det på din?

Hade samma strul! Org satt ingen packning så jag slängde den som satt på de nya. Köpte ocskå från vparts..

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech
miken
3 maj 2015 · 139 Inlägg

okej jag slängde också packningen nu helt värdelös !
klickade fast utan problem utan tongue

Volvo V70n 2.5T "Lågmilarn" (2005)
spokenratt
3 maj 2015 · 3 860 Inlägg

miken skrev:
okej jag slängde också packningen nu helt värdelös !
klickade fast utan problem utan tongue

Precis.. sitter som en smäck utan!

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang