Studentbil sökes

aannaaa
31 maj 2007 · 9 Inlägg

Jag vet att det är väldigt väldigt sent att vara på jakt efter en studentbil nu. Men jag ger det ett försök efter en massa klydd och skit med förra bilen.

Så nu frågar jag snällt och undrar om det finns någon här som gärna hyr ut sin bil eller vet någon annan som vill göra det till min student som är den 13 juni? Bilen ska finnas i närheten av Lund o Malmö området då jag går i skolan i Lund.

/ Anna

Senast redigerat av aannaaa (31 maj 2007)

Fredrik.Gustavsson
31 maj 2007 · 2 123 Inlägg

aannaaa skrev:
Jag vet att det är väldigt väldigt sent att vara på jakt efter en studentbil nu. Men jag ger det ett försök efter en massa klydd och skit med förra bilen.

Så nu frågar jag snällt och undrar om det finns någon här som gärna hyr ut sin bil eller vet någon annan som vill göra det till min student som är den 13 juni? Bilen ska finnas i närheten av Lund o Malmö området då jag går i skolan i Lund.

/ Anna

Jag tror det är svårt att få hyra en bil, blir betydligt lättare om bilens ägare är chauför, blir inte mkt dyrare heller tror jag : )
Finns nog flera som kunde tänka sig ställa upp, hade jag haft en frän bil kunde jag gjort det om jag bodde i närheten.

aannaaa
31 maj 2007 · 9 Inlägg

Det tror jag med, att det är bäst att personen som äger bilen kör den. Det kvittar mig hur det blir.. tongue

metal-skalman
31 maj 2007 · 15 Inlägg

Jag har en pickis... kanske är nått?

Keps_nille
31 maj 2007 · 271 Inlägg
aannaaa
31 maj 2007 · 9 Inlägg

Keps_nille skrev:
http://www.blocket.se/vi/11891339.htm?ca=11_s

Kan det bli bättre? big_smile

Jag vet, har kollat den.. väntar på ett svar och hör om den är ledig. Men passar på att fråga runt om den nu inte skulle vara ledig tongue

aannaaa
31 maj 2007 · 9 Inlägg

metal-skalman skrev:
Jag har en pickis... kanske är nått?

Deeet låter fett big_smilebig_smile

Andreas83
31 maj 2007 · 601 Inlägg

Finns väl lite annonser på blocket? Tycker man ser de var varannan dag tongue

Senast redigerat av AcFreaker (31 maj 2007)

aannaaa
31 maj 2007 · 9 Inlägg

AcFreaker skrev:
Finns väl lite annonser på blocket? Tycker man ser de var varannan dag:P

Joo, det finns det. Men dom flesta är tyvärr bara 2 sitsiga tongue

aannaaa
1 juni 2007 · 9 Inlägg

ingen?

Eisenhut
1 juni 2007 · 1 827 Inlägg

Synd att ingen av bilarna går som dom ska, bor ju i Åkarp nämligen... Hade gärna ställt upp annars.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
aannaaa
2 juni 2007 · 9 Inlägg

Eisenhut skrev:
Synd att ingen av bilarna går som dom ska, bor ju i Åkarp nämligen... Hade gärna ställt upp annars.

Jo det var ju synd, bor med i Åkarp tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang