Subaru impreza GT Problem vid laddtryck. HJÄLP!

MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
25 maj 2012 · 5 650 Inlägg

402meter skrev:

MrEricsson skrev:
när du säger att du kan ändra laddtrycket i bilen första ja tänker på då är en gammal sketen pysventil.
såna göra oftast mer skada än nytta.

om du nu har en sån. ta bort en och ställ laddtrycket på den bar den är programerad för.

bara en tanke

ajjemen smile

http://i37.tinypic.com/2ikfhwh.jpg

prick en sån tongue

behöver ju inte vara den som är felet men är nästan säker på att de är den som är problemet ta bort skiten använd en riktig wg slang och ställ allt på de riktiga sättet. helt säker på att bilen kommer gå bättre då dock så försvinner ju valmöjligheten till byta ladd efter humör men är de som är skadligt. och vips råkar man ladda på tok för mkt.

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
402meter
25 maj 2012 · 77 Inlägg

MrEricsson skrev:

402meter skrev:

MrEricsson skrev:
när du säger att du kan ändra laddtrycket i bilen första ja tänker på då är en gammal sketen pysventil.
såna göra oftast mer skada än nytta.

om du nu har en sån. ta bort en och ställ laddtrycket på den bar den är programerad för.

bara en tanke

ajjemen smile

http://i37.tinypic.com/2ikfhwh.jpg

prick en sån tongue

behöver ju inte vara den som är felet men är nästan säker på att de är den som är problemet ta bort skiten använd en riktig wg slang och ställ allt på de riktiga sättet. helt säker på att bilen kommer gå bättre då dock så försvinner ju valmöjligheten till byta ladd efter humör men är de som är skadligt. och vips råkar man ladda på tok för mkt.

aah hittar jag inge fel på spolarna imorgon så testar jag iallafall. smile

Ruggas
11 november 2015 · 82 Inlägg

Hittade du felet? Har liknande problem med min.

Pontiac Firebird trans am "Project Bandit" (2001)
402meter
15 november 2015 · 77 Inlägg

Ruggas skrev:
Hittade du felet? Har liknande problem med min.

Njaa sålde bilen, men jag tror att det var en tännspole som var dålig, så kika dom, vad laddar dudå? smile är den helt original?

Ruggas
23 november 2015 · 82 Inlägg

ja laddar 0.8 just nu ska öka till 1.0 när ja bytt grenrören och kopplar in den stora intercoolern.

Pontiac Firebird trans am "Project Bandit" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang