Börjat ta tag i dendär magen som börjar komma

alminjo SLK
5 juni 2007 · 610 Inlägg

Kettunen skrev:
Sex & Gym här.

sämsta kombinationen du kan ha. Sluta på gym för det ger inget resultat smile

mvh
"Gym proffs" tongue

lingua
5 juni 2007 · 2 271 Inlägg

I slutändan, bränn mer kalorier än du drar i dig! Enkelt och beprövat.
Inte alltid kul men ändå...

Fick själv arslet ur vagnen och fixade en av mina cyklar, så nu blir c:a 2 mil om dan till och från jobbet. Va tungt i början som du nämnde med löpningen men nu är det fan kul.smile

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
Mr_Gear Biltokig
6 juni 2007 · 870 Inlägg

ironhead skrev:
har ju hört att sex ska grymt bra för formen också

Kan intyga att massor med sex ger en märkbart bättre kondis! att gå ner i vikt hjälper det nog inte så jättemycket... men att hålla vikten!

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Saab 900S "Aero" (1991)
DasAuto
6 juni 2007 · 2 751 Inlägg

Hade tränat i ett halvår gick bara upp men tappade inget fett alls.. fortsatte men samtidigt åt rätt märk skillnad på 3 veckor smile

Who Djaa bless no man curse
Mercedes W123 "240D" (1981)
Audi A6 (2009)
Xarion
6 juni 2007 · 76 Inlägg

Överträna inte! Det är mitt råd, antingen tränar du varje dag och inte så hårt (stretcha!!!!) så att musklerna kan återhämta sig över natten, eller så kör du hårt och vilar wink Men om du övertränar dig så bryter du bara ner musklerna och dom hinner inte återhämta sig, jag kan inte så mycket om det wink jag kör min kampsport och det funkar för mig.
Cyckla, springa, allt det där är jätte bra. Men dra ut med kompisarna och spela fotboll, bandy, vad som helst. För träning kan lätt bli tråkigt!
Träna för att du vill, och inte för att du måste smile

vullen Mr White
6 juni 2007 · 1 072 Inlägg

Knatar 6km om dan...Köpa ett gäng penner å måla magruter på magen lol

Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
chrgus 119 Hk/Liter
6 juni 2007 · 246 Inlägg

lättaste sättet är att hiitta på saker med polarna, som att spela lite bandy eller fotboll. Nu på sommaren är det ju perfekt när man kan vara ute hela dagarna.

Om du börjat träna ordentligt nu, se bara till att du vilar rätt oxå.
När du träna bryter du ner muskler, och det är vilan efteråt som bygger upp dom igen.
Konstant träning ger konstant nedbrytning.
Så ha iaf 2 vilodagar i veckan..


Btw, lycka till!

Move your mind
terazzi
7 juni 2007 ·

Studsmatta är med asbra ;D tro det eller ej men banne mig det funkar smile
har aldrig vart tjock och det tror jag är bra gener ;D men även att man rör på sig så ofta man kan big_smile ute och gå är asbra samt även cykla smile
Sex funkar det med ju wink allt annat än o inte sitta vid datorn är bra wink haha..
samt äta rätt e fan A och O smile utan rätt kost är det inte ens lönt man tränar jue^^

Kalle_Ponken
7 juni 2007 · 1 752 Inlägg

Börja simma!smile Skitbra träning plus att det är riktigt skönt o ta sig ett dopp med:P annars så har du ju ölfotboll om du vill kombinera nytta med mycket nöje!wink

Mvh Kalle

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
skånefisken
7 juni 2007 · 99 Inlägg

Ren fettförbränning e spinning grymt! Jobbit till tusen och sjukt nördigt men effektivt tongue Kombinerar man sen det med styrketräning så kommer formen

The
7 juni 2007 · 9 Inlägg

Löpträning tre till fyra gånger i veckan. Åtta kilometer ungefär.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang