försäkring?

pitoffo
7 juni 2007 · 4 Inlägg

tja undrade lite om försäkring på en Volvo 850 GLE vet att de skilljer lite på persson till persson me tanke på ålder mm men undrar bara va en försäkring går på till Volvo 850 GLE 93a   ... tack i förhand....

laazy vorsprung durch teknik
7 juni 2007 · 886 Inlägg

kolla t.ex www.insplanet.se

dan-kristian
7 juni 2007 · 518 Inlägg

laazy skrev:
kolla t.ex www.insplanet.se

insplanet enligt mig kan man inte lita på..dom har inga avtal med dom stora bolagen och sedan så tar dom betalt mellan 10-12% som läggs på försäkringen.har alltid hittat billigare försäkring än insplanet....ej säker på mina uppgifter men det finns gått om trådar om dom.............

peegee Forummoderator
7 juni 2007 · 2 924 Inlägg

harman1 skrev:

laazy skrev:
kolla t.ex www.insplanet.se

insplanet enligt mig kan man inte lita på..dom har inga avtal med dom stora bolagen och sedan så tar dom betalt mellan 10-12% som läggs på försäkringen.har alltid hittat billigare försäkring än insplanet....ej säker på mina uppgifter men det finns gått om trådar om dom.............

Suck, sprid inte sånt om du inte vet fakta

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Hoffmeister2
8 juni 2007 · 467 Inlägg

fan..nu blev jag nojjig...insplanet fixade min försäkring...Han ja pratade med var väldigt hjälpsam. han sa att det billigaste jag kunde få till min 850 glt -95 var 5000/ för halvförsäkring. ja e 22 år. Han fixade som fan...gjorde mig medlem i nån klubb som hade avtal me salus ansvar så jag fick 500 rabatt tillockmed. Så bjöd han på årsavgiften på 200 spänn i den klubben första året...Att dom skulle lägga på 10 procent...öööhhh...inte har jag sett nån specifikation på min försäkring om nåt sånt inte

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.
Brådhis * Voff voff *
8 juni 2007 · 10 293 Inlägg

harman1 skrev:

laazy skrev:
kolla t.ex www.insplanet.se

insplanet enligt mig kan man inte lita på..dom har inga avtal med dom stora bolagen och sedan så tar dom betalt mellan 10-12% som läggs på försäkringen.har alltid hittat billigare försäkring än insplanet....ej säker på mina uppgifter men det finns gått om trådar om dom.............

Insplanet tar inte ut någon extra kostnad!

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/
Volvo V70 D3 "Hemlig XIII" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang