Rc bilar köpråd?

BogieBoy Svetsare
11 juni 2007 · 216 Inlägg

Har blivit sugen på att skaffa en rc bil. någon som vet nån bra sida eller om det fins nån affär i närheten av växjö. jag vill ha en el och den ska vara i skala 1:10 och ha fyrhjulsdrift. Ni får gärna tipsa om bra märken också.

I Rock Your Socks Of...
http://mickeshobby.blogspot.com/
Hellre Parkinsons än Alzheimers.
Det är ju bättre att spilla ut lite av groggen än att glömma var man ställt den.
blacken
11 juni 2007 ·

BogieBoy skrev:
Har blivit sugen på att skaffa en rc bil. någon som vet nån bra sida eller om det fins nån affär i närheten av växjö. jag vill ha en el och den ska vara i skala 1:10 och ha fyrhjulsdrift. Ni får gärna tipsa om bra märken också.

kolla här.
www.rc-center.se
www.minicars.se
www.rc-webshop.com
www.modellhobby.com

BogieBoy Svetsare
11 juni 2007 · 216 Inlägg

blacken skrev:

BogieBoy skrev:
Har blivit sugen på att skaffa en rc bil. någon som vet nån bra sida eller om det fins nån affär i närheten av växjö. jag vill ha en el och den ska vara i skala 1:10 och ha fyrhjulsdrift. Ni får gärna tipsa om bra märken också.

kolla här.
www.rc-center.se
www.minicars.se
www.rc-webshop.com
www.modellhobby.com

tack atack...

I Rock Your Socks Of...
http://mickeshobby.blogspot.com/
Hellre Parkinsons än Alzheimers.
Det är ju bättre att spilla ut lite av groggen än att glömma var man ställt den.
Snoppen
11 juni 2007 · 543 Inlägg

Du har aldrig funderat på google? neutral

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
Thullen
11 juni 2007 · 1 653 Inlägg

www.hab.se har en del!
postorderföretag aom fins i Ljungby men tar emot besök om man hör av sig först...

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T
JPalm
12 juni 2007 · 338 Inlägg

Provat köra en buggy 1:8 nitro ? Grymt roligt !

Nissan 200sx S13
lixer
12 juni 2007 · 464 Inlägg

du kan alltid kolla hobbex också, de har en del saker man kan välja bland.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang