öppen dump till audi s6?

NICKE86
11 juni 2007 · 131 Inlägg

vill ha en öppen dump tiil en audi s6. vart köper jag den och kommer det att funka att ha en öppen?

Ripley333
11 juni 2007 · 638 Inlägg

finns många att välja mellan. finns många kopier för 500lappen jag har ingen erfaranhet av kvaliten på dessa dock. jag kör med en k25 hybrid dump från www.jbraceparts.se

är väldigt nöjd med den och det är bra kvalitet ingen kopia. om det kommer funka bra eller inte är svårt att säga. man vet inte förän man monterat den de skiljer mycket från bil till bil. du har säkert hört talas om ryktet med lmm osv...

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit
NICKE86
11 juni 2007 · 131 Inlägg

Ripley333 skrev:
finns många att välja mellan. finns många kopier för 500lappen jag har ingen erfaranhet av kvaliten på dessa dock. jag kör med en k25 hybrid dump från www.jbraceparts.se

är väldigt nöjd med den och det är bra kvalitet ingen kopia. om det kommer funka bra eller inte är svårt att säga. man vet inte förän man monterat den de skiljer mycket från bil till bil. du har säkert hört talas om ryktet med lmm osv...

jo det var det där med lmm ja tänkte på om bilen kommer gå som en kratta om jag sätter dit en öppen dump?
men det måste väl gå på nå j*vla vis!

NICKE86
12 juni 2007 · 131 Inlägg

ingen som har en aning?

Ztefan
12 juni 2007 · 61 Inlägg

Pappa hade en audi s6 och han körde med en öppen dump utan problem.
Däremot köpte vi den på ASP (Auto Sport Performance) i karlskoga. Det var också han som intstallera den wink

Ripley333
12 juni 2007 · 638 Inlägg

ja tycker inte bilen går som en kratta. har lmm och öppen k25 dump. har även möjlighet att använda den som 100% återcirkulerande eller fifty fifty... så köp du en öppen.

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit
NICKE86
13 juni 2007 · 131 Inlägg

ok får prova me då!winkd det

Boije Audi S2, 11,07@402
14 juni 2007 · 102 Inlägg

Du kan ju testa hur det funka rgenom att du plockar bort den återcirkulernade anslutningen på dumpen du nu har och pluggar slangen upp till inloppet till turbon.
Jag vet att det funkar skräp med öppen på min S2 med 3B motorn, orolig tomgång, dör vid gassläpp och går fett.

- "Fixade det som var trasigt men..." -
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang