Om 10 dagar blir min dröm verklighet!!! :D

loudness
15 juni 2007 · 4 554 Inlägg

gratulerar till jobbet!

mo_tattoo
15 juni 2007 · 275 Inlägg

Founder skrev:
Man skulle jobbat för Kingfisher, där är anställningskravet för att få bli flygvärdinna att man har jobbat som modell tidigare... smile

från o med nu flyger jag bara med kingfisher!! smile

några sanningar som tål att tänkas på:
1.Winning an internet discussion is just like the special olympics, even though you win, you're still a retard.
2.Vi slutar inte leka för att vi blir gamla utan
Vi blir gamla för att vi slutar leka.
Volkswagen bubbla "ratrod on air ride" (1966)
BMW 530d (2009)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
16 juni 2007 · 3 804 Inlägg

Grattis som fan founder! trodde du redan var pilot(?) nu får du bjuda alla gorgare på en resa till Miami wink


Bmw osv..
turbos4
16 juni 2007 · 369 Inlägg

Grattis!...men jag måste nog hålla med om det chrizz sa...att det kan vara långtråkigt...läser flygteknik...snacka om att automatiserar allt....till och med inbromsningen vid landningen, men hur som hällst grattis...hoppas att det inte blir långtråkigt..

Avant för varje slant.
Brådhis * Voff voff *
16 juni 2007 · 10 299 Inlägg

Stort grattis!!!

Jag snackade med en pilot för ett tag sedan och han sa:

"Vilket annat yrke har garanterat solsken på jobbet!?" ;-)

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/
Volvo V70 D3 "Hemlig XIII" (2012)
Heavens_Gate
16 juni 2007 · 543 Inlägg

Tufft jobb, bra betalt, snygga medarbetare (oftast) och ett as till firmafordon. Tja, vad ska man säga. Det verkar som du är i himmelriket. big_smile (Så nu fick jag vara rolig med hehe)

Stort grattis!

Mvh

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1
darkwizard Fordonstekniker
16 juni 2007 · 1 740 Inlägg

Grattis till det sköna jobbet.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
Andreas 940 -utan 940
16 juni 2007 · 1 728 Inlägg

Jag kom att tänka på en grej; att vara pilot och bilintresserad är väl ingen bra kombination, jag menar personbilen måste ju kännas grymt slö när man är van med flygplan som lyfter. smile

Senast redigerat av Andreas 940 (16 juni 2007)

Founder
16 juni 2007 · 1 414 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
Grattis som fan founder! trodde du redan var pilot(?) nu får du bjuda alla gorgare på en resa till Miami wink

Tackar tackar men jag har varit pilot i snart 3 år, men det är först nu jag börjar flyga riktigt stora grejer smile

Senast redigerat av Founder (16 juni 2007)

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Founder
16 juni 2007 · 1 414 Inlägg

Andreas 940 skrev:
Jag kom att tänka på en grej; att vara pilot och bilintresserad är väl ingen bra kombination, jag menar personbilen måste ju kännas grymt slö när man är van med flygplan som lyfter. smile

*hehe* jo tack... Jag gjorde en låghöjdsnavigering för inte så långa sedan, då flög vi på ca 85 meters höjd i drygt 300 km/h som snabbast. Det va nog bland det coolaste jag gjort...

Men den 2 motoriga maskin jag flygit med tidigare 0-160 på ca 5 sekunder smile

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
P-G Säl-Tämjare...
16 juni 2007 · 1 024 Inlägg

Snacka om gött jobb, jag tyckte att jag körde stor maskin när jag körde ttradare, och den stora trucken jag kör nu, men din är snäppet större big_smile

Vilket jävla drag :)
blackbeauty
16 juni 2007 · 4 Inlägg

Jag är så STOLT över dig älskling!! cool

Andreas 940 -utan 940
17 juni 2007 · 1 728 Inlägg

Founder skrev:
*hehe* jo tack... Jag gjorde en låghöjdsnavigering för inte så långa sedan, då flög vi på ca 85 meters höjd i drygt 300 km/h som snabbast. Det va nog bland det coolaste jag gjort...

Men den 2 motoriga maskin jag flygit med tidigare 0-160 på ca 5 sekunder smile

Ja det är grymt, kommer ihåg en gång när jag kom hem från en semester och såg skuggan av planet när det gick in för landning, den rörde sig ganska snabbt på marken. smile
0-160 på 5s, det klarar inte min Volvo. mad

Xarion
17 juni 2007 · 76 Inlägg

Din dröm e min dröm wink Det ända jag kan säga är grattis! å lycka till wink. Vägen har varit hur lång som helst, massa plugg osv... Så nu är målet här. "Aint the destination that counts, its the journey" ja visst gamla visdoms ord, men destinationen är fin den med big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang