Hur mkt pallar org. grejorna vid trimn. av saab 9000?

Hamilton
23 juni 2007 · 8 869 Inlägg

Swinge skrev:
saabs lådor är jättebra om man kör på rätt sätt.. det som ger vika först är kopplingen, om du ska ha över 240hk/400nm så måste du byta lameller eller försätrk tryckplatta eller liknande tongue om du har ltt så bör du byta intercooler till en större också..

Inget måste att byta koppling. Jag har över 240hk/400nm och original koppling och låda, fungerar perfekt wink

Fotograf på tierpidag.se
Fallan Illustratör
23 juni 2007 · 826 Inlägg

Hamilton skrev:

Swinge skrev:
saabs lådor är jättebra om man kör på rätt sätt.. det som ger vika först är kopplingen, om du ska ha över 240hk/400nm så måste du byta lameller eller försätrk tryckplatta eller liknande tongue om du har ltt så bör du byta intercooler till en större också..

Inget måste att byta koppling. Jag har över 240hk/400nm och original koppling och låda, fungerar perfekt wink

Det är ju klart att det KAN gå men det finns ju ett speciellt moment som varje enskild del tål och det är ju i överlag man måste titta efter. Nu verkar det som om rätt många kör med org. vxllåda. Men koppling är något som många trimmare rekomenderar att byta har jag sett och det måste ju ligga någon grund bakom det kan man tänka. smile

Tänker...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang