Polisradio på Nätet

Keskitalo
27 juni 2007 · 94 Inlägg

fan det funkar ju kasst o lyssna:D

Nissan King Cab "Bamse" (1987)
Volvo V70n "Greenhorn" (2007)
Jeep Wrangler Yj "Jurassic park jeep 12" (1992)
Merclone Leg. Spådam
27 juni 2007 · 816 Inlägg

bojboj skrev:

Maizer skrev:

bojboj skrev:

Han tvär mulade!! HAHAHAHHAHAHAHA

Är du helt jävla dum i huvet eller? Jävla pack.

Jag skiter i hela han!! Det skulle han tänkt på innan han ville spela dagens hjälte. Men om det hade varit tvärt om då? Att killen som dödade polisen själv blev ihjälskjuten. Det hade varit bra va? Då hade alla varit nöjda o glada. Gott åt idioten. Han får fan skylla sig själv när han ger sig på en sjuk människa!!

Fy fan för folk som dig, du borde skämmas något så in i helvete! Förbannade idiotjävel!
(Ber om ursäkt till alla andra som läser detta, men jag blir så förbannad när korkade "människor" ska komma med sina hyperintelligenta inlägg).

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
haxer Proljece?
27 juni 2007 · 1 464 Inlägg

Merclone skrev:

bojboj skrev:

Maizer skrev:

Är du helt jävla dum i huvet eller? Jävla pack.

Jag skiter i hela han!! Det skulle han tänkt på innan han ville spela dagens hjälte. Men om det hade varit tvärt om då? Att killen som dödade polisen själv blev ihjälskjuten. Det hade varit bra va? Då hade alla varit nöjda o glada. Gott åt idioten. Han får fan skylla sig själv när han ger sig på en sjuk människa!!

Fy fan för folk som dig, du borde skämmas något så in i helvete! Förbannade idiotjävel!
(Ber om ursäkt till alla andra som läser detta, men jag blir så förbannad när korkade "människor" ska komma med sina hyperintelligenta inlägg).

Inget illa men jag tycker självklart synd om poliserna men tycker det är sjukt att dom behandlas som några övermänniskor förstår illskan men lite väl hårt sagt. Kunde formuleras bättre.

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Maizer
27 juni 2007 ·

haxer skrev:

Merclone skrev:

bojboj skrev:

Jag skiter i hela han!! Det skulle han tänkt på innan han ville spela dagens hjälte. Men om det hade varit tvärt om då? Att killen som dödade polisen själv blev ihjälskjuten. Det hade varit bra va? Då hade alla varit nöjda o glada. Gott åt idioten. Han får fan skylla sig själv när han ger sig på en sjuk människa!!

Fy fan för folk som dig, du borde skämmas något så in i helvete! Förbannade idiotjävel!
(Ber om ursäkt till alla andra som läser detta, men jag blir så förbannad när korkade "människor" ska komma med sina hyperintelligenta inlägg).

Inget illa men jag tycker självklart synd om poliserna men tycker det är sjukt att dom behandlas som några övermänniskor förstår illskan men lite väl hårt sagt. Kunde formuleras bättre.

Äh vadå formuleras bättre? Tycker man att det är så jävla kul att en polis blir skjuten till döds då borde man nog själv söka upp psykvården.

haxer Proljece?
27 juni 2007 · 1 464 Inlägg

Maizer skrev:

haxer skrev:

Merclone skrev:

Fy fan för folk som dig, du borde skämmas något så in i helvete! Förbannade idiotjävel!
(Ber om ursäkt till alla andra som läser detta, men jag blir så förbannad när korkade "människor" ska komma med sina hyperintelligenta inlägg).

Inget illa men jag tycker självklart synd om poliserna men tycker det är sjukt att dom behandlas som några övermänniskor förstår illskan men lite väl hårt sagt. Kunde formuleras bättre.

Äh vadå formuleras bättre? Tycker man att det är så jävla kul att en polis blir skjuten till döds då borde man nog själv söka upp psykvården.

Precis nu använder du "polis blir skjuten till döds" inte Anders olofsson blev skjuten. I princip så skiter du i att polisen gjorde fel. Precis som bojboj sa tvärtom så hade du tyckt om de smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Maizer
27 juni 2007 ·

haxer skrev:

Maizer skrev:

haxer skrev:

Inget illa men jag tycker självklart synd om poliserna men tycker det är sjukt att dom behandlas som några övermänniskor förstår illskan men lite väl hårt sagt. Kunde formuleras bättre.

Äh vadå formuleras bättre? Tycker man att det är så jävla kul att en polis blir skjuten till döds då borde man nog själv söka upp psykvården.

Precis nu använder du "polis blir skjuten till döds" inte Anders olofsson blev skjuten. I princip så skiter du i att polisen gjorde fel. Precis som bojboj sa tvärtom så hade du tyckt om de smile

Haha seriöst? Jag visste inte att han hette det, så därför formulerade jag på det sättet.

tias aka katten
27 juni 2007 · 245 Inlägg

polisbil utan bromsar i stockholm.....dom sköter sina bilar där...

BMW 540 e39 -97
940Turbo -91 brukis *såld* BMW 318is e36 -92*såld*
240GLT -83 projekt *skrotad* 240DL -85 möjligt tidsfördriv *skrotad*
LEG. åkafrånpolisåcykla6månder *genomförde kursen med bravur*
BMW 540i/6 (1997)
pierrejonssonagren Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
27 juni 2007 · 412 Inlägg

Rednik skrev:
Är det någon som vet varför man typ bara hör "hälften" av poliserna...
Ibland låter det så här.

Blablabla, kom
*tystnad*
Blablablabla, kom
*tystnad*
Uppfattat, klart slut

Det låter ju som att dom pratar med en låtsaskompis big_smile

För att personerna som sitter på länskommunikationscentralen har bättre utsändning en vad poliserna i polisbilarna har. Så för att kunna höra poliserna i polisbilarna, så måste de vara nära själva ens radiovågor.. Så om t,ex polisen står 500m-1km från ditt hus skulle du garanterat höra dem mycket bättre, en om de står 4-5km ifrån.. Hoppas du är med på poängen

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›
Volvo S60 Polestar "3.0L T6 AWD" (2015)
STriiiker
28 juni 2007 · 609 Inlägg

hmm.. händer inte mycket i smedjebacken direkt.. finns det inga fler ställen man kan avlysna?

sssvante
28 juni 2007 · 62 Inlägg

muppet skrev:
hmm.. händer inte mycket i smedjebacken direkt.. finns det inga fler ställen man kan avlysna?

Jag lyssnar på stockholm just nu. Ett himla tjöt om bilar och efterlysningar av folk neutral

__hogberg__
28 juni 2007 · 1 161 Inlägg

ja ska snart lägga ut en över kristinehamn.. så ni glada kristinehamnare får snart er egen stad att lyssna på iaf big_smile

http://www.patrikpower.se:9966/
där ä en över stockholm som fungerar fin fint oxå..

Senast redigerat av __hogberg__ (28 juni 2007)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang