Hur mycket kostar det att utveckla i python?

mexonar Avstängd
26 april 2022 · 2 Inlägg

Jag behöver ett pythonprogram som producerar en analys baserad på data från en webbplats och som i slutändan producerar en förutsägelse om huruvida priserna kommer att stiga eller inte. Hur mycket skulle en sådan utveckling kosta ungefär?

fokob96675123 Avstängd
26 april 2022 · 2 Inlägg

Uppgiften ser intressant och utmanande ut på samma gång. Särskilt när man måste använda bibliotek för analys och prognoser. Utvecklingskostnaderna kommer sannolikt att vara ganska höga. Men jag är inte säker. Arbetet kanske inte är särskilt komplicerat.

mexonar Avstängd
26 april 2022 · 2 Inlägg

Allt kommer att visas i grafer. Uppgifterna kommer att hämtas från webbplatsen för kunskapsbasen. Webbplatsen är vår, vi överför alla uppgifter i en XML-fil för enkel bearbetning. Uppgifterna på webbplatsen uppdateras självständigt. Vi kommer att tillhandahålla fullständiga specifikationer för programmeraren. Kan man med hjälp av detta beräkna utvecklingskostnaden i grova drag?

fokob96675123 Avstängd
26 april 2022 · 2 Inlägg

Enligt min erfarenhet av att både utveckla och ge uppdrag åt olika programmeringsteam för specifika projekt skulle kostnaden för att utveckla en sådan applikation bli ganska hög. Det kommer troligen att kräva användning av några av biblioteken för maskininlärning. Utvecklarna av sådana program anses vara de bäst betalda. Kostnaderna för programvaruutveckling på https://hqsoftwarelab.com/blog/how-much … evelopers/ är mycket mer detaljerade på denna webbplats.Genom att tillhandahålla en utvecklingsplan och alla uppgifter som ska utföras kan man bättre beräkna kostnaden för programmerarens arbete.

Vansterfilen
27 april 2022 · 100 Inlägg

mexonar skrev:
Jag behöver ett pythonprogram som producerar en analys baserad på data från en webbplats och som i slutändan producerar en förutsägelse om huruvida priserna kommer att stiga eller inte. Hur mycket skulle en sådan utveckling kosta ungefär?

Låter som att du tänker dig någon form av AI som bygger på maskininlärning för att räkna ut någon form av prognos? Det är rätt dyrt.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang