Finns det en sida där det går att söka upp vart olika bilar finns?

Alexopel
23 januari · 11 Inlägg

Hej, jag har länge undrat om det på något sätt går att hitta gömda gamla bilar genom att söka på någon sida, typ att man kan söka ”740 i uppland” så får man fram adresser och telefonnummer till vart bilarna finns? Finns många gamla fina bilar som står och förfaller på någons baksida som kanske vill sälja om man frågar, man kan ju åka runt och leta vilket jag gjort många gånger men hade vart riktigt smidigt om det gick att söka upp vart dom finns så man slipper lägga timme efter timme på att åka runt i blindo

Mack Forum- och sitemoderator
23 januari · 26 164 Inlägg

Eh..nej.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Bilproblemet
23 januari · 287 Inlägg

Alexopel skrev:
Hej, jag har länge undrat om det på något sätt går att hitta gömda gamla bilar genom att söka på någon sida, typ att man kan söka ”740 i uppland” så får man fram adresser och telefonnummer till vart bilarna finns? Finns många gamla fina bilar som står och förfaller på någons baksida som kanske vill sälja om man frågar, man kan ju åka runt och leta vilket jag gjort många gånger men hade vart riktigt smidigt om det gick att söka upp vart dom finns så man slipper lägga timme efter timme på att åka runt i blindo

Du kan ju söka en viss bilmodell i olika kommuner, men osäker på hur gamla du kan söka

Muskelbil
24 januari · 355 Inlägg

Du kan beställa den informationen från transportstyrelsen.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang