Någon som har testat protectorn mot fartkameror?

elfsborg_if
24 februari 2007 · 6 Inlägg

Photoblocker sprayen funkar inte mot fartkamerorna längre. Hade det på min förra bil.
Tittade på en hemsida om camera protectorn. En prisma skylt man sätter framför regplåten som skall skydda mot kamerorna. Är det någon hä som har testat den?

alminjo SLK
24 februari 2007 · 610 Inlägg

använd sök funktionen så hittar du mkt om detta... men kort svar på din fråga: JA det funkar!

Lordi-motala
24 februari 2007 · 7 Inlägg

Ja jag har kört runt med en sån där. Funkar perfekt. Blivit fotat ett par gånger utan att ha fått någon bot. Kan verkligen rek den. Ser lite fränt ut åsså.

elfsborg_if
24 februari 2007 · 6 Inlägg

E den svår att sätta på o vad kostar den? Kan du förklara hur den funkar o vet du om det är lagligt??? Har kollat runt lite och vad jag förstår ska det vara ok, vad vet du?
Var köpte du din?

Lordi-motala
24 februari 2007 · 7 Inlägg

elfsborg_if skrev:
E den svår att sätta på o vad kostar den? Kan du förklara hur den funkar o vet du om det är lagligt??? Har kollat runt lite och vad jag förstår ska det vara ok, vad vet du?
Var köpte du din?

Det finns lite olika lösningar på att sätta fast den. men absolut inga problem. Tydligen så innehåller den prismor som gör att när du hamnar i en vinkel (till kamror exempelvis) så går det inte att läsa reg nr. Det har kommit en dom på detta har jag läst någonstans där det sas att det ärt OK. Köpte min på osynlig.org tror jag.

elfsborg_if
10 juli 2007 · 6 Inlägg

Tjena Lordi!
Har nu haft min protector ett tag och kan bara intyga att den funkar. Tack för tipset.

elfsborg_if
17 juli 2007 · 6 Inlägg

finns det fler som har erfarenhet av denna grejen?
Någon som har testat den på tullkamror o sånt?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang