hjälp med försäljning av bilsterio.

pukan2
16 juli 2007 · 3 182 Inlägg

ska sälja en bilsterio till en snubbe på gotland från stockholm hur skikar jag sterion till han ok samtidigt vara helt 100% på att jag får pengarna av han.

darkwizard Fordonstekniker
16 juli 2007 · 1 740 Inlägg

Det bästa är att åka ner dit på semestern, om du har nån nu, så möts ni där nere och handeln blir av. Och så kan du ju alltid ta en tur på Gotland Ring.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
pukan2
16 juli 2007 · 3 182 Inlägg

jo det är också ett alternativ.

v8405hk raggare.
16 juli 2007 · 9 Inlägg

postförskott

_fillan_ med lem
16 juli 2007 · 1 925 Inlägg

http://www.internetgirot.se/betala 


har sålt mycket med den sidan ! är grymt bra

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
Gurg
16 juli 2007 · 2 Inlägg

_fillan_ skrev:
http://www.internetgirot.se/betala 


har sålt mycket med den sidan ! är grymt bra

sant, fungerar väldigt bra...

BMW 320i (1992)
tobo
16 juli 2007 · 101 Inlägg

han fixar in pengarna på ditt konto innan du skickar, så gjorde jag när jag sålde min stereo...han får helt enkelt lita på dig eftersom det e han som e kund

Kaneida
17 juli 2007 · 10 Inlägg

v8405hk skrev:
postförskott

Riktigt bra, kostar lite extra i "frakt", men då kan båda parterna vara säkra på att inte bli blåsta på varan.

M155E Högerstolsrallyåkare
17 juli 2007 · 114 Inlägg

v8405hk skrev:
postförskott

Jo det är ju ett mkt bra alternativ men man måste ha ett pg-konto för att det ska funka, och har man bara ett vanligt benkkonto så blir det svårare.

Annars så är det väl föskottsbetalning till ditt konto eller använda dig av internetgirot !

*~ Never Drive Faster Then Your Angel Can Fly... But You Can Give Her A Hard Workout ;) ~*
falloutboy
17 juli 2007 · 1 723 Inlägg

bussgods har väl nåt liknande postförskott?

haxer Proljece?
17 juli 2007 · 1 464 Inlägg

Jobbigt med bussgods kostar så förbannat tycker jag. Deremot postförskott är perfekt bara vikten som kostar skjortan. Beror ju lite på vad man skickar för nått:P

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
pukan2
17 juli 2007 · 3 182 Inlägg

sterion är nu mer såld,ja pallar inte med busgods o postförskot o sånt så ägaren fick åka bus från gävle ner till stockholm hade vart biligare för han o köpt en ny på nätet.

Dirk Diggler
18 juli 2007 · 375 Inlägg

pukan2 skrev:
sterion är nu mer såld,ja pallar inte med busgods o postförskot o sånt så ägaren fick åka bus från gävle ner till stockholm hade vart biligare för han o köpt en ny på nätet.

Ja bodde han på Gotland och åkte via Gävle så måste det varit billigare att köpa en ny. Det är en skaplig omväg.

pukan2
19 juli 2007 · 3 182 Inlägg

Dirk Diggler skrev:

pukan2 skrev:
sterion är nu mer såld,ja pallar inte med busgods o postförskot o sånt så ägaren fick åka bus från gävle ner till stockholm hade vart biligare för han o köpt en ny på nätet.

Ja bodde han på Gotland och åkte via Gävle så måste det varit billigare att köpa en ny. Det är en skaplig omväg.

haha ahh visst men jag sålde sterion till en annan som bode i gävle.

JonasPLind
19 juli 2007 · 820 Inlägg

Åk till Gotland på Semester smile

pz_racing VAG entusiast
19 juli 2007 · 277 Inlägg

pukan2 skrev:

Dirk Diggler skrev:

pukan2 skrev:
sterion är nu mer såld,ja pallar inte med busgods o postförskot o sånt så ägaren fick åka bus från gävle ner till stockholm hade vart biligare för han o köpt en ny på nätet.

Ja bodde han på Gotland och åkte via Gävle så måste det varit billigare att köpa en ny. Det är en skaplig omväg.

haha ahh visst men jag sålde sterion till en annan som bode i gävle.

wh0re skrev:
Åk till Gotland på Semester smile

Stereon är ju redan såld

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang