Civil poliser

bernersennen
6 juni 2007 · 70 Inlägg

Poon skrev:
Här i norrort(sthlm) har vi en m-blå cheva van, BMW E39 å så självklart en massa volvo och saab. Men chevan och bmwn är ju rätt otippade civilbilar...
+ några civila mc....

Den där "E39 an" måste jag ha missat, var har du sett den??!

Kettunen
6 juni 2007 ·

Massa saab & volvo & 1 Audi A4 har jag sätt i lerum

kalle_fiat bäst
6 juni 2007 · 319 Inlägg

jag har hört ryktes vägen att polisen i veberöd i skåne ska ha en nissan micra årsmodel typ 88? i falkenberg försäker dom göma sig bakom mycket volvo,saab och vw

NmRi Drifttekniker
6 juni 2007 · 224 Inlägg

Frågan är om jag hade stannat om en micra eller ngn utav många andra "skitbilar" som räknats upp här hade försökt stoppa mig smile

moose46019 study
6 juni 2007 · 772 Inlägg

hade en micra försökt stanna mig så hade jag nog tvekat. kan jag säga. jag skulle inte veva ner rutan och stannat motorn förän han hade visat leget.

CalibraJim
6 juni 2007 · 14 Inlägg

silvrig opel vectra kombi i Eskilstuna.

Rednik
6 juni 2007 · 304 Inlägg

Jag vet inte riktigt om det här var en civil-polis men...
Det såg ut som nån stor Mercedes skåpbil, Mörkblå, tonade rutor, Snygga blåa lampor som blinkade wink

Den hade stoppad en ful gammal bil, Föraren såg inte så snäll ut heller och stog där med händerna på taket.

KarlNilsson Örebroare i exil
6 juni 2007 · 970 Inlägg

Senaste generationens Ford Focus flexifuel. Identiska allihop, silvermetallic och plåtfälgar med navkapslar. Rullar 9 stycken i Örebroregionen.

Hej FRA!
Gräsberg
6 juni 2007 · 1 002 Inlägg

sett en 95 kombi i karlstad.. sen finns de betydligt fler. brukar kolla efter extra antenner ja tongue de är de på en del tongue

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
Jimmen Svärmorsdrömmen
28 juli 2007 · 63 Inlägg

Jag såg två uniformerade civilpoliser häromdagen som hade en röd Ford Fiesta, dom hade stoppat en blå/vit V70 stylad med alufälgar och nån slags blå spoiler fram på taket...

Senast redigerat av Jimmen (28 juli 2007)

JimboSlusk
Audi GT "Turbo" (1983)
Audi S6 (1996)
Volvo 744 GLE "754TIC" (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang