Golf 3 projekt..

Stridh
7 augusti 2007 · 67 Inlägg

Tjenare.
Tänkte höra mej lite om va folk tycker innan jag sätter igång..

Jag hade tänkt att jag skulle börja på en golf 3:a som första projet och tänkte om någon hade lite roliga tips?!

Jag hade tänkt att allt skulle gå i svart. Svart bil, svarta runtor, baklampor, fälgar 18", låg vindrutebård, tonde fram och sido blikers + dimljus. Sen klarglas framlampor med angeleyes.

Om möjligt bytta plats på framblikers och dimljus så att dimljuset kommer längst ut på fronten och ta bort och spakla över den tredje runtan. (vad det nu är för någon) tongue

Har oxå hört att smidigaste och biligaste sättet att sänka en golf på är att bara dra av fjädrarna med en vanlig vinkelslip?

Lite små ider jag har.. Nått som låter helt fel eller nån som har andra förslag? hojta gärna till..

Hade fint //Stridh

BMW E36 Coupe "Turbo" (1994)
Schumi
8 augusti 2007 · 401 Inlägg

Det e bara att börja det bli snygg men
det där med  bara dra av fjädrarna med en vanlig vinkelslip låter inget vidare tycker jag...
det går att hitta rätt billig sänkningsats för golf 3...jag skulle rekomendera att köpa sänkning iallafall...

lycka till...

BMW E61 "520d" (2007)
Helli Lastbilschaffis
8 augusti 2007 · 79 Inlägg

Tjenare låter som en bra ide.. men kapa inte fjädrarna hittade en sida som sålde billigt billigt.. gav 1500 för 40mm till min guffe..
håll oss uppdaterade..

Mer kurvor åt folket!
Nissan Silvia S15 Spec-R "Lille Skutt" (2001)
BMW 320D E90 "Sothoran" (2010)
Volkswagen Golf Vr6 "Rusty" (1992)
Stridh
8 augusti 2007 · 67 Inlägg

Dr_Sonic skrev:
Tjenare låter som en bra ide.. men kapa inte fjädrarna hittade en sida som sålde billigt billigt.. gav 1500 för 40mm till min guffe..
håll oss uppdaterade..

Vet du nån bra sida ?

BMW E36 Coupe "Turbo" (1994)
haxer Proljece?
8 augusti 2007 · 1 464 Inlägg

Finns på te.x mekonomen micro säljer nått mh styling tror jag hade också brukar kosat allt mellan 1300-1700kr brukar absolut inte vara dyrare!!

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Stridh
11 augusti 2007 · 67 Inlägg

haxer skrev:
Finns på te.x mekonomen micro säljer nått mh styling tror jag hade också brukar kosat allt mellan 1300-1700kr brukar absolut inte vara dyrare!!

Ok gött:D

BMW E36 Coupe "Turbo" (1994)
Mr_Gear Biltokig
11 augusti 2007 · 870 Inlägg

Instämmer, köp riktig sänkningssats!
Och var beredd på att bli tvungen att valsa skärmarna om du ska ha en körbar sänkt golf 3 med 18" i hjulhusen...

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Saab 900S "Aero" (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang