är 6000 för mycket på denna bil??

ghost_boy83 CREW
11 augusti 2007 · 2 594 Inlägg

tjena satte ut min bil på blocket men inge svar förutom en kille som mailat en massa så kallad brevvän mad  http://www.blocket.se/vi/12763421.htm?ca=4_s  kolla får ni se

en halv dags skruvande så har man en fungerandes bil sen lackar man den i vinter så har man en kanon fin bil till sommaren är folk lata nu för tiden eller vad? fasen bubblor börjar sta sig bra i värde å fixar  man denna kan man lätt sälja den för 25-35 loppor saken är den att jag inte har tid eller lust att fixa den har tre bilar som slukar pengar så därför jag vill bli av med den

skulle ha sålt den tidigare men en polare som skulle köpa den har haft sen i mars på sig att bet men inte fått ett skit så jag blev less å satte ut den nu men va tror ni om den för dyrt?? eller

nosferato
11 augusti 2007 · 439 Inlägg

den såg ju vettig ut,ingen som orkar bry sig ell göra något vid en riktig bil,folk e nog för lata el okunniga.

old,low and slow....
Markolainen
11 augusti 2007 ·

Om det bara är felen som står i annonsen så är det ju ett RIKTIGT bra pris!
Verkar dessutom inte vara rostig eller så wink
Hade jag vart lite tätare hade jag ju köpt den direkt wink
Du har nog bara lite otur, kommer säkert få iväg den på ett tag om du bara väntar smile

svanstrom a
11 augusti 2007 · 414 Inlägg

Fan att man inte hade stålar! Då hade man nog köpt den o du som bor i sundsvall o allt big_smile

hej
mellowd Drop Shop
11 augusti 2007 · 926 Inlägg

lugna dig du till löning så får du den nog såld ganska snabbt.
Eller ta den dör halva dagens mekning och höj priset lite.

golf88
11 augusti 2007 · 956 Inlägg

nee sälj den absolut inte billigare

eldus veldus
Audi A6 (2017)
lingua
11 augusti 2007 · 2 271 Inlägg

Det var ju ett riktigt bra pris, behåll lugnet ett tag så kommer det säkert att börja ringa. Jag menar, hela sverige har haft, eller är på semester. sänk inte priset.

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
index
12 augusti 2007 · 658 Inlägg

6000:- måste du ju få! Blev faktiskt sugen själv, synd bara att frugan sätter stopp nu smile

Kilowatts is my living, horsepower is my life.
Aga_Diff Bärs!
12 augusti 2007 · 3 456 Inlägg

Kan bara hålla med föregående talare...

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
rs niklas saab expert
12 augusti 2007 · 248 Inlägg

orka lägga energi på en sån bil när det finns mycket finare bilar för samma peng.

Saab 900 aero "el turbo negro" (1985)
Trozzo Oekonomisk, ja visst
12 augusti 2007 · 966 Inlägg

Hade jag haft pengarna och tiden hade jag inte tvekat, kanon pris, sänk inte mer

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824
Volkswagen Corrado VR6 "Kamelia" (1993)
Tomten Tomten
12 augusti 2007 · 1 065 Inlägg

hade jag orka,tid,pengar,plats så skulle ja kunna köpa den.
kryllar ju inte av fina bubblor längre

Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Niklas1987 NO
12 augusti 2007 · 2 182 Inlägg

6000:- är ju riktigt billigt för den bilen. Ser nu att du glömt att skriva för hur det på senaste besiktning, folk vill gärna veta det, även om den var för 5 år sen (-=OBS=- bara ett exempel -=OBS=-)
Lycka till med att få den såld, rätt köpare brukar dyka opp efter ett tag

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
fekKen
12 augusti 2007 · 11 Inlägg

har alltid tyckt att det skulle vara kul att ha en bubbla, och hade nog köpt den av dig om du inte hade bott så långt upp i landet.. hoppas du får den såld!

You have balls. I like balls.
henkebenke
12 augusti 2007 · 1 703 Inlägg

den va la tjusig smile 6k:- är ju bra pris!

Dock angående luftningsnipplarna, det är sällan det går att enbart byta nipplarna om de gått av pga rost etc. Man får byta hela cylindern, kostar ju dock inte en förmögenhet det heller smile

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
Sushikocken Sleeper
13 augusti 2007 · 3 084 Inlägg

menar 6k är ju 10 tankningar numer sen e den ju skattebefriad.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
ghost_boy83 CREW
13 augusti 2007 · 2 594 Inlägg

Sushikocken skrev:
menar 6k är ju 10 tankningar numer sen e den ju skattebefriad.

ja visst bet bara  500kr för en helfrsäkring billigare kan det ju inte bli

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang