Väktare

good_year
15 augusti 2007 · 755 Inlägg

henkebenke skrev:

good_year skrev:
vad får man om man slår ner en väktare??

En såkallad anmälan för våld mot tjänsteman.
Det är vad du får wink

redan någon som kan svara redigt..

Digital_Kicker
15 augusti 2007 · 3 721 Inlägg

hehe, denna tråden blev ju intressant, haha. typ bara en som svarat att han är väktare, resten gnäller om vad som händer om man slår på en väktare. Kan säga så här. hade någon slagit på mig hade jag slagit tillbaka. nu vet ni vad som händer om man slår på en väktare. smile

good_year
15 augusti 2007 · 755 Inlägg

Digital_Kicker skrev:
hehe, denna tråden blev ju intressant, haha. typ bara en som svarat att han är väktare, resten gnäller om vad som händer om man slår på en väktare. Kan säga så här. hade någon slagit på mig hade jag slagit tillbaka. nu vet ni vad som händer om man slår på en väktare. smile

okej.. det var faktiskt 2 som svarade ena var väktare och den andra har jobbat som det.. 3 med dig då..


och jag frågad för han i inlägg nummer 2 sa att man fick fråga honom..

så jag frågade och fick massa mot hugg

bojboj
15 augusti 2007 ·

good_year skrev:

henkebenke skrev:

good_year skrev:
vad får man om man slår ner en väktare??

En såkallad anmälan för våld mot tjänsteman.
Det är vad du får wink

redan någon som kan svara redigt..

och våldsamt motstånd tongue

Digital_Kicker
15 augusti 2007 · 3 721 Inlägg

good_year skrev:

Digital_Kicker skrev:
hehe, denna tråden blev ju intressant, haha. typ bara en som svarat att han är väktare, resten gnäller om vad som händer om man slår på en väktare. Kan säga så här. hade någon slagit på mig hade jag slagit tillbaka. nu vet ni vad som händer om man slår på en väktare. smile

okej.. det var faktiskt 2 som svarade ena var väktare och den andra har jobbat som det.. 3 med dig då..


och jag frågad för han i inlägg nummer 2 sa att man fick fråga honom..

så jag frågade och fick massa mot hugg

Jag startade tråden för att få reda på om det finns några kollegor här, trodde inte att det skulle urarta. haha

Heavens_Gate
15 augusti 2007 · 543 Inlägg

Jag har vart på anställningsintervju på G4S i Gbg. Fick jobbet. Men jag sket i det och gick tillbaka till mitt vanliga knegarjobb som murare. big_smile

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1
good_year
15 augusti 2007 · 755 Inlägg

Digital_Kicker skrev:

good_year skrev:

Digital_Kicker skrev:
hehe, denna tråden blev ju intressant, haha. typ bara en som svarat att han är väktare, resten gnäller om vad som händer om man slår på en väktare. Kan säga så här. hade någon slagit på mig hade jag slagit tillbaka. nu vet ni vad som händer om man slår på en väktare. smile

okej.. det var faktiskt 2 som svarade ena var väktare och den andra har jobbat som det.. 3 med dig då..


och jag frågad för han i inlägg nummer 2 sa att man fick fråga honom..

så jag frågade och fick massa mot hugg

Jag startade tråden för att få reda på om det finns några kollegor här, trodde inte att det skulle urarta. haha

kan säga att det var inte meningen att den skulle göra från min sida..

Digital_Kicker
15 augusti 2007 · 3 721 Inlägg

good_year skrev:

Digital_Kicker skrev:

good_year skrev:

okej.. det var faktiskt 2 som svarade ena var väktare och den andra har jobbat som det.. 3 med dig då..


och jag frågad för han i inlägg nummer 2 sa att man fick fråga honom..

så jag frågade och fick massa mot hugg

Jag startade tråden för att få reda på om det finns några kollegor här, trodde inte att det skulle urarta. haha

kan säga att det var inte meningen att den skulle göra från min sida..

hehe, inte lätt ibland. Har själv blivit påhoppad i andra Trådar. I

Digital_Kicker
15 augusti 2007 · 3 721 Inlägg

Glempa156 skrev:
Jag har vart på anställningsintervju på G4S i Gbg. Fick jobbet. Men jag sket i det och gick tillbaka till mitt vanliga knegarjobb som murare. big_smile

MMM förstår varför du sket i det smile smile

OverBoosted AUTOBAHNRASER
16 augusti 2007 · 3 804 Inlägg

TicDemp skrev:

UseDubbelTurbo skrev:

good_year skrev:
jag har inga problem.. tänkte bara om någon visste

Vad fan yrrar du om? Vadå "vad får jag" ja vemv et du kanske får fängelse för grovmisshandel du kanske blir misshandlad till döds av väktaren senare i livet du kasnke kommer udan du kanske får dags böter ja mkt kan hända idiotiskt fråga.

"Hej vad får jag om jag skjuter en polis" ?!?!?!?!?!?!

Idiot

För att? ^^


Bmw osv..
P-H-G Utbildad proffsamatör
16 augusti 2007 · 782 Inlägg

Är utbildad väktare men jobbar inte som det.

Slår man ner en väktare så kan man bli anmäld för våld mot tjänsteman. Och det är inte väktare på krogen, det är ordningsvakter. Två helt olika jobb.

fritzo
16 augusti 2007 · 123 Inlägg

Fins det inte en tredje variant på krogen också, entrevärdar, som inte är anställda av vaktbolag utan typ av krogen som han jobbar i ?

Livet är inte en dans på rosor....det är en lek också
Digital_Kicker
16 augusti 2007 · 3 721 Inlägg

fritzo skrev:
Fins det inte en tredje variant på krogen också, entrevärdar, som inte är anställda av vaktbolag utan typ av krogen som han jobbar i ?

Jaop det stämmer, Finns ordningsvakter och entervärdar på krogar. Entervärdarna tro det eller ej bestämmer ganska mycket!, dom kollar ju leg och det är typ dom som får bestämma om du får komma in eller inte, vanligare idag att Ordningsvakterna typ bara ingriper när det händer något.

Maizer
16 augusti 2007 ·

Väktare är ju värda så jävla mycket stryk, misslyckade snutar, kaxiga som fan.

Yonaz
16 augusti 2007 · 25 Inlägg

good_year skrev:
vad får man om man slår ner en väktare??

Om du nu ska testa se då till att väktaren inte är hundförare för det kan gör ont tongue

Ett korrekt svar: Du blir anmäld för misshandel men eftersom väktare är tjänstemän blir brottet rubricerat som våld mot tjänsteman.
Om det skulle leda till en fällande dom blir påföljden dubblerad. Ex. grov misshandel 2 månader i finkan skulle i detta fall dubblas och ge 4 månader.

Jag avråder dig dock att testa finns bättre saker att göra på fritiden....

Team-Adolfsson Gödseldräng
16 augusti 2007 · 4 529 Inlägg

en fråga till er som ÄR väktare eller håller på att bli
jag funderar starkt på att utbilda mig till väktare
dock så är problemet de att när ja va 16 så blev jag stoppad med trimmad moppe och olovlig körning
kan det påverka mig att jag finns med i brottsregistret om jag skulle bli väktare ?
och hur lång är utbildningen ?


och ni som inte är väktare eller bara kommer med dumma svar ni kan gå till dagis istället ni är ungefär på samma stadie

AntonK
16 augusti 2007 · 208 Inlägg

Är det int våld mot tjänsteman egentligen om man slår en väktare?

Trim på en moppe, det skiter som i om du ska plugga till väktare... Men det finns med i registret i typ 5år.... Jag får tex int söka till polis för jag har tappat körkortet. Får söka om ca 4år.

Senast redigerat av AntonK (16 augusti 2007)

Wrum!
Bubbaman Byfåne
16 augusti 2007 · 368 Inlägg

Jag jobbar som Entrevärd. Vi får inte kräva att se legg eller i väskor men vill folk inte vissa är det upp till oss om vi vill släppa in dom.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang